Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nasha 1st

Nasha 1st

31-01-2010 om 13:33

Camping in tsjechie?

Is iemand hier al eens gaan kamperen in Tsjechie? Dit jaar is al geboekt in Nederland, maar misschien voor volgend jaar een idee...Wij houden wel van campings met behoorlijk zwembaden, liefst met heeeeeeel veeeeeeel glijbanen.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Caro

Caro

31-01-2010 om 14:08

Voor zover ik weet zijn die er "nog" niet

Maar ik lees graag mee.

Groet Caro

Puck

Puck

31-01-2010 om 14:59

Ja, gekampeerd

Nasha, vorige week was er nog een draadje over kamperen in Tsjechië. Als jij op zoek bent naar een camping met zwembaden met veel glijbanen, zoek je dan ook een camping met bijbehorende grootte, animatie etc. In dat geval: misschien ergens bij het Lipno-meer, maar persoonlijk geef ik je weinig kans voor zoiets in Tsjechië.

Nasha 1st

Nasha 1st

31-01-2010 om 15:34

Puck

niet gezien, net nog op 14 dagen terug gezocht, maar hij komt er niet uit. Wat is de titel van dat draadje?

Ik vreesde al dat het niet makkelijk zou worden, Tsjechie is nog maar net in opkomst als vakantieland natuurlijk....misschien een gat in de markt voor iemand )

Puck

Puck

31-01-2010 om 16:13

Foutje nasha

Oeps, draadje ging over "is tsjechië leuk" en dat staat in het archief. Ging niet over specifiek over kamperen in Tsjechië, maar het is wel wat ter sprake gebracht in het draadje.

Aïda

Aïda

31-01-2010 om 17:03

Vaak geweest

Maar een camping met lekker veel glijbanen, zijn wij nog niet tegen gekomen. Ik weet dat op camping 2000 dit najaar een nieuwe glijbaan is geplaatst.

Anders moet je deze vraag even op het forum op tsjechie.net stellen daar zijn mega veel ervaren Tsjechië campeerders te vinden.

Annet

Annet

31-01-2010 om 20:20

Melnik

45 minuten rijden boven Praag ligt Melnik in een mooie omgeving met kasteel.
De camping in Melnik ligt tegenover het zwembad (met glijbanen, 3 geloof ik). Je moet dus wel een kaartje kopen voor het zwembad maar die zijn zeer betaalbaar. Ga je vaker dan drie keer, dan koop je gewoon een seizoenskaart, ook heel betaalbaar.
De camping is verder prima (geen animatie) met goed sanitair en een goed en goedkoop restaurant.
Overigens liggen campings in Tsjechie vaker naast het zwembad. Zoek dus ook op campings met zwemwater dichtbij.

Nasha 1st

Nasha 1st

01-02-2010 om 21:04

Beetje gezocht

maar inderdaad, het zal niet eenvoudig gaan worden......misschien is Tsjechie toch niet ons land....

Puck

Puck

02-02-2010 om 10:00

Nasha

Wat was dan je motivatie om naar Tsjechië te gaan? En behalve die zwembaden, waaraan moet een camping nog meer voldoen in jullie beleving.

Nasha 1st

Nasha 1st

02-02-2010 om 11:14

Horizon verbreden

ook eens in andere landen kijken. Prijzen die daar lager liggen. Gewoon, eens wat anders dan anders....maar, om de kinderen te vermaken hebben we gewoon een wat uitgebreider zwembad nodig. Schoonzus gaat naar Tsjechie dit jaar. Ik liet camping en zwembad zien.....mwah, ze haalden hun neus nog net niet op

We hebben gelukkig nog ruim de tijd om iets te zoeken, aangezien het pas voor 2011 is....en wie weet gaan we toch weer naar Frankrijk maar dan meer richting zuiden....

Puck

Puck

02-02-2010 om 17:27

O, in dat geval

Als je dan de kinderen hun horizon ook wilt verbreden dan moet je JUIST maar Tsjechië gaan, maar dan naar een ouderwetse, basic oostblokcamping. Dát is pas wat anders dan anders...

Nasha 1st

Nasha 1st

02-02-2010 om 21:52

Lol

dat zou een echte cultuurschok zijn denk ik zo maar....

Puck

Puck

02-02-2010 om 21:57

Nasha..

.. als jouw kinderen net zo zijn als de mijne dan moet je zeker gaan. Merken ze dat ze het thuis toch wel comfortabel en zo slecht nog niet getroffen hebben. Wordt een ongelooflijke eye-opener Maar ik heb wel op Tsechische campings meegemaakt dat met name de pubers zich toch wel stierlijk verveelden en het niet zo'n geslaagde keuze van pa en ma vonden.

reina

reina

03-02-2010 om 07:07

Wat doe je

Hoe belangrijk een camping is ligt er ook erg aan wat je op de camping wilt doen, voor ons is het altijd een uitvalsbasis geweest, een hele dag op een camping blijven deden en doen we zelden. In dat geval is de omgeving veel belangrijker dan de camping zelf. Als je je vertier vooral op de camping zoekt moet je denk niet in Tsjechie zijn, maar in Zuid-Frankrijk of anders zuid-Europese kustgebieden ( in Istrie heb je bijv ook van die megacampings met van alles en nog wat)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.