Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-12-2010 om 08:16
We zijn er uit: we gaan toch maar van de zomer naar frankrijk (zie mijn eerdere draadje over seizoensplaats in nederland). Nu heb ik al een aantal jaren een camping in mij hoofd, dus ik wilde die boeken: camping le moulin in dordogne (van RCN). Via site RCN/camping lukte het niet meer, maar wel via vacansoleil (dacht ik). Heb geboekt en nu blijkt het een andere camping te zijn (met enigszins vergelijkbare naam): la moulinal. OOk in dordogne. Stom he? Ik hoefde ook niet perse naar de dordogne, ik wilde alleen heel graag een keer naar die ene camping.
Iemand ervaringen met la moulinal? Zoover waardeert hoog, alleen ver afgelegen. Anders zou ik kunnen overboeken, iemand suggesties voor een leuke kindvriendelijke camping (nederlandse animatie), bijv. aan atlantische kust of ardeche?
21-12-2010 om 09:41
Ik ben er geweest
Hoi,
Het is alweer zestien jaar geleden, maar ik ben er geweest. Als je de camping in Biron bedoeld tenminste. Ik zie dat het zwembad een stuk groter is geworden en dat er glijbanen en een overdekt bad bij zijn gekomen.
Het was best een leuke camping. Je moest alleen een flink stuk rijden om ergens te komen. Het was zo heet ( en ik en schoonzus waren allebei zwanger) dus we zijn niet veel van de camping af geweest.
Er was ook animatie, maar onze kinderen waren nog te klein om daar aan mee te doen. ( 2 en 1 ).
M.
21-12-2010 om 22:33
Ben er ook geweest
maar dat was wel érg lang geleden (1995 denk ik). En ik ben er maar een dagje geweest, voor m'n werk (ik werkte toen voor zo'n tent-verhuur-bedrijf). Ik weet niet of er meerdere campings zijn, maar ik bedoel die in Biron. Was toen een erg mooie en goed verzorgde camping.