Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Camping Zeeburg in Amsterdam een beetje ok?

Dochter (17) gaat deze zomer wsch een week een soort van kamp doen in Amsterdam. Iets met muziek. Heel leuk, samen met een vriendin. Deelnemers moeten eigen onderdak regelen ( er is alleen een dagprogramma) en de organisatie noemt camping Zeeburg als aanrader.

Iemand ervaring met deze camping? Beetje gemakkelijk om per openbaar vervoer naar het centrum te komen? Soort publiek? Sfeer? Dochter en vriendin zijn 2 echte dorpsmeisjes. Geen doorgewinterde zelfstandige vakantiegangers. Zou het wel fijn vinden als ze op een beetje een prettige plek bivakkeert. Ze zou zich zelf ook helemaal niet op haar gemak voelen op zo’n typische Zeeuwse of Waddeneiland jongeren-feest-camping waar de kratjes bier als scheidingswandjes tussen de kampeerplekken staan gestapeld....als het wel zoiets is denk ik dat ze op zoek gaan naar een andere overnachtings gelegenheid........

Ingrid

Stadscamping

https://www.campingzeeburg.nl/

Ziet er prima uit Ingrid, en goede verbindingen. Het is wel een stadscamping, er komt van alles, en ik zou vooral goed op mijn spullen passen. Niet specifiek deze, maar ik heb wel ervaring met buitenlandse stadscampings, het trekt niet alleen toeristen maar ook plaatselijke pickpockets.

Mia9

Mia9

16-05-2019 om 13:43

In principe prima plek

Laat ze vooral zwemspullen meenemen, je zit naast het Flevoparkbad, een heel fijn buitenzwembad.
Wij hebben er wel eens overnacht met groep 8 en ouders, ging prima. Je kan natuurlijk altijd pech hebben, maar toen wij er waren was de sfeer prima.
In Oost zitten veel leuke eet-en koffie tentjes.
Als de organisatie zelf camping Zeeburg noemt, lijkt me dat ook al een aanbeveling!
Leuk, welke cursus gaan ze doen?

IngridT

IngridT

17-05-2019 om 11:19 Topicstarter

Fijn om horen

Vsn die camping. Meer ervaringen zijn welkom natuurlijk....

En Mia, ik heb t even niet meer paraat, het was een soort brede week met allerlei verschillende lessen en activiteiten. Instrumenten, zang,etc. Dochter speelt al 10+ jaar piano ( klassiek en pop) heeft een jaartje cello gedaan, wel eens een cursus percussie gevolgd en wil eigenlijk ook op zangles. Ik denk dat het echt iets voor haar is.

Ingrid

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.