Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-07-2010 om 08:26
Waar laten jullie je tandenborstels???
Al járen kamperen we in een caravan, maar steeds neem ik mijn beautycase (hutkoffer vlgs manlief) mee. Echter elke zowel 's morgens als 's avonds poets ik mijn tanden gewoon in de caravan (hebben een wastafeltje), doe ik mijn haren en mijn make-up in de caravan. Ik wil eigenlijk proberen om geen hutkoffer mee mee te nemen, maar waar laat ik mijn tandenborstel. Is het handig om zo'n tandenborstelophangsysteem te kopen (Zou Xenos ze hebben?), of hebben jullie houders??
Ben benieuwd hoe jullie dit doen?
Met vriendelijke groeten,
Vannie
05-07-2010 om 09:22
Kastje
Hoi,
We hebben nog maar net onze caravan en er nog maar 1 weekend mee gekampeerd. Maar ik had wel voor iedereen een toilettas mee en die legde ik in een kastje of in de douchebak in onze mini badkamer. En tijdens het weekend lagen ze gewoon los in een bovenkastje.
05-07-2010 om 09:52
Hutkoffer mee
Hier gaat de hutkoffer wel mee. Ook al poets ik mijn tanden etc. ook gewoon in de caravan, mijn hardschalige hutkoffer is gewoon DE plek voor het hele gezin voor de zonnebrand, de bodylotion, shampoo, douchegel, tube haargel, muggenspul, etc. Lekker makkelijk zonder lekkage van openspringende flipdoppen. O, en mijn tandenborstel, die zit in zijn doosje van de Hema en ligt gewoon los in de caravan in een vakje in de keuken.
05-07-2010 om 11:16
Wij
Wij gebruiken het 'badhokje' van de caravan niet als zodanig, maar daarin liggen de tandenborstels etc. in een vakje met een spijltje ervoor als we rijden. Op de camping poets ik m'n tanden in de wasgelegenheid, ik heb een tpoilettas, mijn man heeft zijn spullen gewoon ineen plastic tasje (die in het genoemde niet gebruikte badhokje hangt.)
05-07-2010 om 12:15
O ja
De hutkoffer gaat nooit de caravan uit. Voel me straal voor joker lopen met dat ding. Als ik ga douchen dan neem ik mijn spullen gewoon in een plastic tasje mee.
06-07-2010 om 07:08
Geen hutkoffer dus
Bedankt voor de reacties! Ik ga proberen om geen hutkoffer mee te nemen dit jaar. Ik ga eens naar de Hema om 4 tandenborstelhouderbakjes te kopen.
Fijne vakantie allemaal,
Vannie