Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Cavia bij efteling

Even een spoedvraagje:

ik wil een lastminute boeken in het Efteling Bosrijk. Volgens de website mag je een huisdier meenemen tegen een toeslag voor de schoonmaakkosten.
Wij willen de cavia meenemen (want met die hitte zie ik niet zitten ze met extra water en voer thuis te laten).

Nou heeft de website het verder alleen over honden, tenminste ik neem aan dat ik de cavia's niet hoef aan te lijnen...

Iemand op de een of andere manier ervaring met huisdieren bij de Efteling? Moet je voor cavia's ook betalen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessica O

Jessica O

17-07-2010 om 13:44

Nou

ik zie een cavia niet echt als een huisdier waar de boel vies van wordt...
Gewoon meenemen zou ik zeggen.

Jessica

bibi63

bibi63

17-07-2010 om 15:03

Inderdaad

Geen haan die er naar kraait. Dan beest met kooi en al in je huisje zetten en verder niet over reppen.
Groetjes,
Bibi

Tijgeroog

Tijgeroog

18-07-2010 om 22:53

Maar

Mijn eerste reactie was ook, "dat merkt niemand, niemand heeft er last van, dus gewoon meenemen", maar als er daarna iemand in het huisje komt met een huisdierenallergie? Of overdrijf ik nu, heeft die daar geen last van? (ik heb gelukkig geen ervaring met allergieen)

Puck

Puck

19-07-2010 om 10:01

Tijgeroog

Als honden in hetzelfde huisje ook zijn toegestaan dan zal een cavia ook geen probleem zijn. Mensen met een huisdierallergie kiezen vaak voor huisjes waarin dieren niet zijn toegestaan. Als het zo'n huisje zou betreffen dan zou ik het erg onbehoorlijk vinden om een huisdier mee te nemen, dan dupeer je idd mensen die na jou komen. Maar een "gewoon" huisje lijkt me geen probleem.

Tijgeroog

Tijgeroog

19-07-2010 om 13:22

Puck

Ik denk dat je het dan wel even na moet vragen (en dan kunnen ze inderdaad moeilijk gaan doen...) Ik verwacht dat je bij reserveren op moet geven of je huisdieren mee neemt of niet, en ik verwacht dat de reserveringen met huisdieren aan bepaalde huisjes toegelaten worden.
Maargoed, ik weet het ook allemaal niet...

Puck

Puck

19-07-2010 om 13:45

Tijgeroog

daar heb je wel een punt. Ik denk dat het niet terecht is om extra schoonmaakkosten te betalen (alhoewel, als ik zie wat onze cavia altijd voor puinhoop van zijn omgeving weet te creeren...) maar het is wel goed om bij reserveren te zeggen dat er een caaf meekomt.

dirksmama

dirksmama

19-07-2010 om 20:25 Topicstarter

Allergie

Ik was van plan het te melden. Probleem is dan wel dat wij allemaal een hondenallergie hebben en dus beter niet in een huisje waar honden gebivakkeerd hebben kunnen slapen...

En de caafjes thuislaten? Kan niet, geen oppas. Ben nog vertwijfeld op zoek naar iemand die ze van 3 augustus tot 15 september kan hebben...overweeg nu een pension.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.