Vakantie en uitjes

Jetske
21-02-2011 om 12:14
Centerparcs
Hoi allemaal,
We willen in de meivakantie gewoon een midweekje naar Centerparcs (oid). We zijn ooit in de Vossemeren in Belgie geweest en dat was destijds goed bevallen, maar welke parken zijn nog meer leuk? Met zowel binnen als buiten speelmogelijkheden en natuurlijk een lekker zwembad?
Jetske

Moppeke
21-02-2011 om 18:00
Volgens mij
Zijn ze allemaal wel leuk, de indeling van de zwembaden verschillen her en der.
Wij vonden het Meerdal een leuk park. Leuke indeling overdekt dorp, leuk zwembad en je zit ook qua Limburg in een leuke mooie omgeving.
Maar wij zwemmen een paar keer per jaar een dagje in de Eemhof, en dat is ook prima hoor.

Henriette123
22-02-2011 om 18:14
Brochure aanvragen
Er zijn een aantal nieuwe centerparcs parken bijgekomen, maar dat zijn oude sunparken, of landal park.Die zwembaden-parken zijn minder mooi.Her zwembaf va npark Sancur si ronduit klein, en overvol in zo`n vakantieweek.
Als je de centerparcsfolder, of eigenlik het boekwerk aanvraagd, kun je de oa de zwembaden vergelijken, en kijken wat jij belangrijk vindt. Ik meen dat er ook per park en per zwembad bijstaat hoe geschikt ze voor een bepaalde leeftijd zijn.

Engeltje
24-02-2011 om 22:17
Kan je over een week vertellen
hoe het Heijderbos bevalt. We gaan volgende week een midweek daar heen, met zoon van 11 en dochter van 8. Wij zijn heel benieuwd naar het zwembad en de Jungledome. Ik kom nog wel even verslag doen.
Engeltje

Jetske
25-02-2011 om 07:40
Graag engeltje!
Na bestudering van alle parken op de site hebben wij dus ook voor Heijderbos gekozen, dus ik ben erg benieuwd hoe het jullie bevalt!
Veel plezier!
Jetske

Mariska
25-02-2011 om 18:57
Nog een tip
via bungalows.nl kun je mystery parc van centerparcs boeken. Tevoren weet je dan niet in welk park je terecht komt. Wij hebben al een aantal keer een midweek via mystery parc geboekt en het was echt super! Ieder park van CP is leuk, dus het maakte ons niet uit dat we niet van tevoren wisten waar we terecht zouden komen. Het scheelt aanzienlijk in de kosten en dat is mooi meegenomen

Jetske
07-03-2011 om 11:21
Beetje late reactie
Beetje late reactie; poosje niet online geweest. Mariska: bedankt voor de tip, maar wij wilden toch liever zelf een keuze hebben.
En bedankt K. ersje! Het klinkt goed; we hebben er zin in. We hebben wel een iets duurder huisje genomen, dus ik ben heel benieuwd. Kinderen zijn niet meer van de buggyleeftijd, dus dat scheelt.
En Engeltje: hoe heb je het gehad????
Jetske

bumpiebritt
07-03-2011 om 13:18
Wij ook
vertrekken over een uurtje richting Heijderbos, in een Eden vip huisje (met korting anders niet te betalen),
hebben er zin in!

Zonneschijn
07-03-2011 om 13:53
Mariska vraagje
Kan je via boeking van zo'n mystery parc ook terecht komen in een CP in het buitenland of kan je aangeven dat je dan wel graag in Nederland wilt blijven?

Nor@
08-03-2011 om 11:13
Zonneschijn
ben dan wel niet Mariska, maar op de site staat:
Uw bestemming blijft nog even een verrassing! De parken die meedoen met de actie liggen in Nederland en België: het Heijderbos, het Meerdal en Limburgse Peel in Limburg, de Eemhof in Flevoland, Port Zélande en Park Zandvoort aan de kust, de Kempervennen in Brabant, de Huttenheugte in Drenthe en net over de belgische grens de Vossemeren (28 km vanaf Eindhoven) en Erperheide (40 km vanaf Eindhoven).
gr Nora

Zonneschijn
08-03-2011 om 16:32
Bedankt!
Bedankt Nora voor je berichtje. Het is me nu helemaal duidelijk!

Engeltje
09-03-2011 om 13:51
Verslag heijderbos
Hoi Jetske, zoals beloofd kom ik nog even verslag doen van ons midweekje Center Parcs. Wij waren aangenaam verrast, moet ik zeggen. Het park blijkt in 2008 opgeknapt te zijn, er zijn toen nieuwe huisjes gebouwd en de bestaande bungalows zijn opgeknapt. Wij hadden een 4-persoons comfort bungalow, dus geen luxe, maar prima te doen. Lekker ruim, schoon (heel belangrijk) en compleet ingericht. Goede bedden ook (vond manlief niet, maar ik dus wel), maar wel maar 1.90m lang.
Het park zelf is prima voorzien van alle gemakken en activiteiten. Uitgebreide winkel en veel restaurantjes. Het zwembad is geweldig, ook voor de allerkleinsten. Ik kan je alleen aanraden slippers mee te nemen, de vloer is van flagstones en daar haal je je tenen aan open. De jungledome vond ik erg leuk bedacht, maar de kinderen waren er toch wel snel uitgekeken. Ik vond het er ook warm, druk en lawaaiierig en je kon nergens lekker zitten. De 6 tafeltjes bij het koffiehuisje waren allemaal natuurlijk bezet. Dus daar zijn we maar 1 keer twee uurtjes geweest. Veel buitenactiviteiten, we zijn naar de kinderboerderij geweest, de kinderen hebben geskelterd en er is een fantastische midgetgolf! Wel een hele moeilijke en daardoor lange baan, dus voor hele kleintjes (vooral met koud weer) minder geschikt.
Minpuntje is dat je er je auto niet mag parkeren, die moet op het centrale parkeerterrein, en het is een groooot park, dus dat betekent veel lopen. Veel mensen huurden dan ook een fiets voor de week.
Kortom, wij zijn heel enthousiast. Ik zou het doen, het Heijderbos!
Groetjes,
Engeltje