Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

(christelijke) camping gezocht in het buitenland.


Puck

Puck

19-01-2011 om 20:19

Leuk pinkelot

Leuk om te horen dat jullie daar gaan boeken. Als jullie kinderen net als die van ons niet een megazwembad met animatie hoeven dan weet ik zeker dat jullie het daar leuk gaan vinden. Maar echt belangrijk als je in het riviertje wilt zwemmen, visjes vangen, dammen bouwen: waterschoenen aan, niet vergeten, je hebt ze absoluut nodig. En de tip voor An is dan ook misschien wel iets voor jou: de SVR heeft veel van dit soort campings in hun bestand, zo zijn wij er ook terecht gekomen. Dit jaar gaan we naar een nog iets kleinere camping, ook van de SVR en ook 2 jaar geleden zaten we op een SVR-camping. Ze bevallen ons uitermate goed.

An

An

20-01-2011 om 14:21

Goede tip!

Ik heb het meteen geregeld. ben zeer benieuwd!
Groetjes, An

Puck

Puck

21-01-2011 om 09:37

Nog een tip voor an

De SVR organiseert de komende weken vakantiebeurzen waar een heleboel deelnemers zich presenteren. Als je ergens leuke ideeen opdoet dan is het daar.
Ik heb even mijn parkeerkaart erbij gehaald en dit is het lijstje:
22-1 expo houten
29-1 brabanthallen
5-2 america-hal Apeldoorn
26-2 expo FEC Leeuwarden
Alle beurzen zijn van 10-16 met gratis entree voor donateurs

Puck

Bedankt voor je tips. Net als onze kinderen houden wij ook niet van een grote camping en disco's ed. Onze dochter vind het best leuk als er op een camping wat kleins wordt georganiseerd, zoals iets te knutselen, maar dat kan ze zelf ook met meegenomen spulletjes. Ja wij moeten ook echt lid worden van de SVR, dat zeiden we vorig jaar ook al, dus nu maar eens doen.

Goede tip van die waterschoenen en bodyboards, ik heb het al tegen de kinderen gezegd. De bodyboards liggen nog in de caravan, de waterschoentjes gaan we zeker kopen en meenemen.

Ik laat na de zomervakantie weten hoe het was, groetjes Pinkelot

An

An

21-01-2011 om 11:33

Leuk

Dan hoop ik dat ik voor 5 febr. mijn lidmaatschap binnen heb. Apeldoorn is prima aan te rijden.
Overigens gegoogled op svrcampings maar volgens mij zit er niet een in de alpen
An

Puck

Puck

21-01-2011 om 12:38

Ik heb even voor je gekeken op de site van de SVR, daar kan jij pas op als je je donateurskaart hebt. Ik zie in Frankrijk 2 campings in de buurt van Aix Le Bain en 2 in de buurt van Gap. In Zwitserland liggen alle campings eigenlijk op de lijn Zürich-Sion.

Puck

Hoi Puck,

Op welke plek hebben jullie gestaan, het nummer bedoel ik? Ik zag dat we bij de reservering nr: 24 staan, dacht misschien weet jij nog de nummers.

Groetjes, Pinkelot

Puck

Puck

24-01-2011 om 20:31

Niet van die moeilijke vragen stellen pinkelot

Tjonge, dat weet ik toch echt niet meer. Volgens mij een laag nummer, 4 ofzo. Als je de camping opkomt en je staat met je neus richting de rivier dan is het de meest rechtse rij, met uitzicht over de weilanden en bergen in de verte. Maar toen wij aankwamen konden wij kiezen uit diverse plaatsen en ik weet bijna zeker dat als je vraagt om een specifieke plek en die IS nog beschikbaar dat ze daar dan rekening mee houden. Gewoon nog een mailtje aan wagen. Volgens mij lag plaats 24 op het middelste gedeelte van de camping.

Petr@

Petr@

28-01-2011 om 18:19

K.ersje

Bij de Eva zat een klein boekje "CV christelijke vakantiegids 2011" met informatie over o.a. campings en bungalowparken.
Als je interesse hebt wil ik je het wel sturen!

Petr@

Petr@

07-02-2011 om 20:20

Fijn!

Ik moest meteen aan jou denken toen ik het zag en ben blij dat je het gebruiken kunt.

Camping La Bonne Source

Deze camping is ronduit geweldig! Wij hebben er afgelopen jaar gestaan en zeer positieve ervaring opgedaan.

http://www.zoover.nl/frankrijk/limousin/st-martin-sepert/la-bonne-source/camping

www.labonnesource.nl

Neem eens een kijkje zou ik zeggen

Succes met je zoektocht

ronald

ronald

21-04-2016 om 10:49

camping

U zocht een camping, in Hongarije het land met vele mogelijkheden ruimte natuur en vrijheid hebben we een camping in aanbouw. Het betreft een Christelijke camping maar iedereen is van harte welkom. Het is een kleine gezellige camping met veel te doen in de omgeving. Het Tiszameer een klein half uurtje rijden van de camping, Sea Live een Dinopark, Nationaal natuurpark, diverse historische gebouwen te bekijken in diverse steden en dorpen, thermae badden en zwembaden. Op onze camping is wel een zwembadje maar meer voor de kleintjes. Er zijn diverse spelletjes,dierenweide (geitjes), WIFI, openlucht bioscoop, gezellig onder de pruimenbomen na genieten van een bewogen dag op het terras, of luieren in de vele hangmatten. fietsen doen Hongaren veel dus ook in onze regio kunt u prima fietsen. De camping eigenaar brengt u graag naar plekken waar je de stilte kunt ervaren en de vele reeën voorbij ziet lopen. De overnachting is bijzonder laag en is inclusief een ontbijt met verse broodjes en een eitje van de kippen. De prijs die wij hanteren is maar 200 euro per week in het hoogseizoen van zaterdag tot zaterdag. Het gaat dan om 1 kampeerplek die ruim van opzet is ongeveer 100 vierkante meter. Ik zeg u er wel bij het is een camping waar nostalgie, brocante en authentieke zaken belicht worden allemaal in een country style. Er wordt veel gewerkt met hout en andere natuur producten. Onze website is te bekijken maar nog niet gereed, wekelijks wordt er nog toevoegingen gedaan op het terrein. [reclame verwijderd door forumbeheer]

Mocht u belangstelling hebben dan horen wij dit graag,

Groet Ronald en Linda

Camping Hongarije

Beste Ronald en Linda,

Ik ben erg geïnteresseerd in jullie camping in Hongarije! Waar kan ik er iets meer over vinden?

Met vriendelijke groet,
Jan-Willem Meijer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.