Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

hkh

hkh

14-04-2015 om 10:48

Corsica in zomervakantie

Hallo,

heeft iemand ervaring met een camping in Corsica met 3 beginnende pubers en een hond ?

Ook mbt overtocht ?

Groet HKH

Camping Kalliste in St Florent

Deze camping ligt aan de baai met een heerlk strand dat viaeen zandpad vanuit de camping te bereiken is.
Het is niet verlopen naar het dorp met een leuke havenen gezellig dorpsplein.
Wij waren met een groepje van 4, rond de 20 jaar en wij vonden het daar fantastisch.
Ook 's nachts met slaapzak opstrand geslapen als meteorieten langs de hemel schoten ( aug) en de lichtjes van de haven de baai verlichtte. In die periode waren er ook bosbranden en de vliegtuigen schepten steeds water.

Er waren dagjesmensen, maar de mensen die er langer bleven, kregen een plek in een van de 'longblazen' waarbij de hoge heg je genoeg ruimte en privacy gaf.
Ik las in de review over wachttijden bij de toiletgebouwen. Die kan je voorkomen door op een minder populair tijdstip daar naar toe te gaan. Trouwens, je ligt toch vaak op het strand.
Ze hadden een winkeltje waar je lekkere broodjes kon kopen en de sfeer was relaxed.

Ik zou er zo weer naartoe willen, maar mijn man is geen campeerder.

Hond

Ik weet niet of er een hondenverbod bestaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.