Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Maaike

Maaike

18-09-2018 om 11:49

Costa del Sol in november/december

Ik wil op vrij korte termijn zo goedkoop mogelijk op vakantie en kom al zoekend uit bij de Costa del Sol, Benalmadena en Torremolinos in november en de eerste helft december. Ik wil overdag excursies maken naar Malaga, Ronda en Mejia of wandelen langs de boulevard (ik hou van korte wandelingen langs de kust).

Zijn er mensen die rond die tijd van het jaar wel eens in die regio zijn geweest en mij kunnen vertellen hoe het dan daar is? Dat het niet de mooiste plaatsen zijn weet ik, maar ik zoek een zo goedkoop mogelijk verblijf en dat vind ik daar.

Is er aan de Costa del Sol nog wel wat open in die tijd van het jaar? Omdat ik toch mijn natje en droogje moet hebben zou het handig zijn als er ter plekke nog wat eethuisjes of supermarktjes open zijn.

Ik kan geen auto huren helaas, ben afhankelijk van het OV en georganiseerde excursies. Worden er dan nog excursies georganiseerd?

Hoe is het weer in die tijd?

Waar moet ik nog meer rekening mee houden?

Alle informatie is welkom!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.