Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-12-2011 om 13:05
Hoezo besluiteloos Ik heb een leuke vakantie gezien naar Cyprus, appartementencomplex met zwembad en nabij het centrum van een toeristenstadje.
Op hoeveel kosten moet ik rekenen aan eten, drinken en vermaak? 75 euro per dag (voor 1 volwassene, 2 kinderen), zou ik het daarmee redden? Ik denk dat we wel een paar keer uit eten gaan, maar verwacht geen dure excursies/activiteiten.
Wie is er al eens geweest en was het leuk?
17-12-2011 om 20:30
Ja leuk
Wij zijn op Cyprus geweest maar meer dan 10 jaar terug in de kinderloze tijd. We hebben rondgereden en vonden het een geweldig verrassend leuk eiland met cultuur (indrukwekkend oude dingen, veel prachtige iconen en kerkjes), natuur (in het midden van het eiland, leuk langs riviertje geklauterd) en strand. Ideaal.
Waar wilde je naar toe gaan? Er is een strandplaatsje waar nog oude opgravingen in de buurt zijn, dus misschien toch nog leuk voor jezelf als je de kinderen mee denkt te krijgen.
Wel veel Engelsen en niet fantastisch eten, maar je gaat vast niet voor een culinaire trip, dus vast geen probleem. Spreken allemaal Engels daar.
Misschien was het er toen wat duurder dan in Nederland, maar ik heb geen idee hoe dat nu is. Even googlen op restaurant en plaatsnaam? Misschien krijg je dan al een indruk. EUR 75 moet toch te doen zijn als je niet te gek doet en niet elke avond uiteten gaat en geen dure dingen doet? Af en toe pannenkoeken bakken....(je hebt een appartement).
Veel voorpret alvast.