Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Dagje belgië in kerstvakantie

In de kerstvakantie willen we een dagje naar een Belgische stad. We twijfelen tussen Gent, Brussel en Brugge.
Welke stad is het leukst om te bezoeken met kinderen (6 tot 16 jaar). We willen het stadje bekijken (hopelijk in kerstsfeer) één museum of tentoonstelling (alle tips welkom) bezoeken, friet eten, bier drinken en weer naar huis. Is de ijs-sculpturen tentoonstelling in Brugge de moeite waard?
Wat is een leuk echt Belgisch frietkot?
Wie heeft tips?
Josephine*

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

30-11-2008 om 17:02

Brugge

Brugge is al een sfeervol middeleeuws stadje,met kerst helemaal!Er is ook een chocolademuseum,erg leuk.
Groetjes,Bastet

Mareld

Mareld

30-11-2008 om 21:29

Gent

Wij zijn vorig jaar een week voor kerst in Gent geweest, erg leuk! Gent is hartstikke mooi, ook in kerstsfeer, er is een kerstmarkt, ijsbaan. En als je graag iets wilt bekijken: Het Gravensteen is erg mooi!

Brugge is ook heel mooi, Brussel ben ik nog nooit geweest. Maar ik geloof dat ik Gent net wat leuker vind dan Brugge.

Rembrand

Rembrand

01-12-2008 om 08:54

Gent.

Prachtige stad met een sfeervolle stadskern.
Ik weet nog wel een leuk B&B adres voor je ! ( ik heb het afgelopen jaar in Gent gestudeerd en verbleef daar vier dagen en twee nachten per maand ).
M.

Minet

Minet

01-12-2008 om 11:01

Brugge

Brugge is wat Kerstmarkt betreft compacter. Ik vond het erg leuk opgezet! De sfeer in Brugge is net als in Gent erg leuk. Toch zou ik voor een dagje Brugge kiezen.
Groetjes, Minet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.