Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

EZW67

EZW67

30-10-2008 om 13:00

Dagtocht per bus naar eurodisney, bestaat dat nog?

Zie hierboven; we zoeken een leuk vakantie-idee voor de tweede week van de kerstvakantie. We zijn nu Eurodisney aan het overwegen. Is een dure grap, zeker met z'n vieren wanneer je niet in de kortingsakties valt. Daarom zitten we te denken aan een busreis van 1 dag. Ik weet dat ze bestaan, of althans bestonden, van die reizen waarbij je 's ochtends om 4 uur vertrekt en 's nachts om 4 uur weer thuis komt.
Ik ben me nu helemaal een versuffing aan het surfen, maar ik kan geen enkele aanbieder vinden. Bestaan dergelijke busreizen niet meer? Wat er nu aangeboden wordt, heeft er altijd minstens 1 overnachting in zitten... dat maakt het nog veel duurder en daarnaast is voor ons om praktische redenen beter om maar 1 dag park te doen.. ja ik weet dat dat erg weinig is, maar het is beter dan niks...
Wie helpt me surfen of weet een busmaatschappij niet dergelijke reizen nog aanbied, met vertrek uit Almere?

groeten Emmy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

30-10-2008 om 15:01

Hier

http://www.magischenachten.nl/informatie/acties/dagtocht-per-bus-naar-disneyland-resort-parijs.html
Er schijnen alleen geen plannen te zijn voor zo'n dagtocht.

Tinus_p

Tinus_p

30-10-2008 om 17:28

Hmmm

Mieke:
"Waarom ga je niet met je eigen auto ? In vijf uurtjes ben je er al."
Je bedoelt: op 1 dag 10 uur autorijden, en tussendoor ook nog eens de hele dag rondlopen in Eurodusnie? Dusnie!

EZW67

EZW67

30-10-2008 om 18:53

Iemand ooit geweest met oud en nieuw?

Bedankt alvast jongens. Geloof me; ik heb volgens mij alle relevante websites al gezien.. er worden sporadisch nog wel busreizen aangeboden, maar allemaal vanuit het zuiden van het land (Tilburg, Breda) of Rotterdam en omgeving (dan redt je het in 5 uur, wij niet..) dat loont niet voor ons. Het lijkt erop dat we toch een (of twee) keer moeten overnachten... ga dus maar op zoek naar een hotel. Als we dan toch 'moeten' overnachten, dan wil ik ook wel je avond van oud en nieuw meemaken. Lijkt me geweldig in zo'n park, altijd leuker dan slappe hap op de bank met oliebollen.. Heeft iemand dat ooit gedaan?
Een busreis heen en weer is ook nog een optie. Ga ik nog naar surfen. Dus ik houd me nog aanbevolen voor ideeen!

groeten Emmy

steffie G

steffie G

30-10-2008 om 19:35

Peter

langhout???

steffie G

steffie G

03-11-2008 om 09:07

Gevonden voor je...

Ik las het net vanochtend in de krant, TAD Tours, moet je maar even googelen. 2 keer in de kerst vakantie, 22 en 29 december. Kosten 75 euro p.p
Opstap plaatsen wel in oost nederland (overijsel) en als ik de tijden zag, moet je echt wel kunnen slapen in de bus... vanaf 1.00 ze verwachten rond 10.30 in het park te zijn tot 20.30... ik denk als je gewoon in een bus kunt slapen is dit een leuke, goedkope manier...
Succes Steffie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.