Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mpronk

mpronk

16-03-2011 om 20:00

Denemarken

We hebben geboekt voor denemarken. We gaan de plaats Jegum. (dichtbij oksbol blavand)

wie heeft leuke tips voor in juli

marion

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacoline29

Jacoline29

20-03-2011 om 12:15

Indien mogelijk

Bezoek dan Lego land,ook is er ergens een paar mooie grotten,maar waar weet ik niet meer.Zorg dat je regenjassen meeneemt,kan er flink waaien en regelmatig regenen,temperatuur is niet zo hoog,max ong 20/1 graden(wij zaten vlak bij Billund,dus Legoland)

mpronk

mpronk

20-03-2011 om 16:35

Jacoline

ten eerste hoe is het met jou?

En we gaan zeker naar legoland. Zat jij in een hotel?

marion

Jacoline29

Jacoline29

20-03-2011 om 18:23

Hoi mpronk

Op dit moment gaat het wel goed met me,ben begin dit jaar door de malle molen geweest ivbm pijn in de onderbuik,ribben.Ribben bleek te maken te hebben met verkleving van mijn litteken aan mijn borstkas,de huisarts heeft toen gelijk foto v/d longen laten maken,omdat ik ook niet goed door kon ademen daardoor.Nu moet ik de borstspier regelmatig rekken.Ik heb geaccepteerd dat ik 1 borst mis en reconstructie wil ik niet meer!Pijn in de onderbuik bleek een zenuw te zijn die in de buik uit komt vanuit de huid,die zenuw was overprikkeld,na een injectie is dat nu weg.

Wij zaten op een camping aan een meer,een camping in het beheer van Nederlanders en ze runnen daarbij een pannenkoekenhuis,ben alleen de naam kwijt v/d camping.Nog een tip,op vertoon van een anwb lidmaatschaps kaart,krijg je 2 dagen legoland voor de prijs van 1 dag.Je moet dan wel 2 dagen achter elkaar het park bezoeken

toja

toja

21-03-2011 om 09:39

Dat pannenkoekenhuis

heette dat toevallig Kvie so (met een streepje door de o)? (www.kvie-soe.dk)In het plaatsje Ansager Daar zijn wij afgelopen zomer ook geweest. Wij zaten bij een boer vlakbij billund en zijn ook naar dit nederlandse pannenkoekenhuis geweest aan een groot meer.. Weet alleen niet of daar een camping bij was.
Legoland was ook erg leuk. Wij hadden kortingskaarten uit de legoboekjes, maar ook met je anwb pas kun je de 2e dag gratis (of zoiets).

toja

toja

21-03-2011 om 09:42

vergeet ik nog te zeggen dat er in Denemarken ook zoiets is als 'Voetbalgolf. Een soort '(midget)golfen maar dan moet je het voetballend doen.
Dat vonden mijn kinderen weer erg leuk om te doen!

Jacoline29

Jacoline29

21-03-2011 om 13:43

Toja

Dat was hem! kvie So.klopt,daar zijn wij 2 jaar terug geweest.

mpronk

mpronk

22-03-2011 om 10:45

Toja

Bedankt voor de leuke tip van het pannekoekenhuis. Begrijp dat er een leuk starandje bij zit

marion

Jacoline29

Jacoline29

23-03-2011 om 13:34

Kvie so

is van nederlande eigenaren,hebben heerlijke pannekoeken,wij hebben bij dat huisje op de camping gestaan 2 weken.Bij het strandje is het leuk,is aan een meertje,je kan er omheen lopen,maar er zitten om het water verderop adders en ik hou niet van slangen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.