Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bloemetje11

Bloemetje11

09-04-2011 om 18:18

Dierenpension

Enige weken geleden bleek dat onze hond i.v.m. verdrietige omstandigheden niet meer bij onze oppas terecht kon. Gelukkig had ik via via iemand gevonden die nog ruimte had in haar pension. Helaas heeft zij vandaag laten weten zich niet aan de inmiddels mondelinge reservering te willen houden. Ik ben dus met spoed op zoek naar een goed en betrouwbaar adres voor onze hond gedurende 3,5 week in de zomervakantie.
Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken ? Ik had natuurlijk al heel veel dierenpensions gebeld, maar deze zijn natuurlijk volgeboekt.
Ik weet het even niet meer. Vakantie is geboekt maar onze hond kan echt niet mee. Ideeen zijn heel welkom.........

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

09-04-2011 om 21:30

Waar?

Ik heb een adres van een goed pension bij ons in de buurt (Noord-Brabant).
Mail mij maar voor de site als je interesse hebt: petra at trimt punt nl

Puck

Puck

09-04-2011 om 21:43

Je kunt ook bij vraag en aanbod een berichtje neerzetten. zo heeft Sinilind haar hond ook al eens aan een goed oppasadres geholpen.

Lynna

Lynna

09-04-2011 om 21:51

Dibevo

Je zou kunnen zoeken op dibevo, zij kunnen je pensions doorgeven waar nog plek is.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Lynna

Lynna

09-04-2011 om 21:52

Hier dus

http://www.dibevo.nl/consument/logeeradres-voor-uw-huisdier

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Bloemetje11

Bloemetje11

10-04-2011 om 14:41

Bedankt!

Bedankt voor jullie snelle reacties ! Ik ga meteen aan de slag. Petra: we zoeken in principe in Zuid-Holland, maar verder weg is geen bezwaar. Ik mail je......

Coco

Coco

11-04-2011 om 11:03

Leiderdorp

Wij brengen onze kat altijd naar Ronzenstein's Dierenhotel in Leiderdorp. Daar zijn we erg tevreden over. Ik weet natuurlijk niet of er nog plek is, maar we hebben daar al een paar keer vrij kort voor vertrek een plaats kunnen regelen (was wel steeds in de kleinere vakanties).
Het telefoonnummer is 071-3412470.

Bloemetje11

Bloemetje11

11-04-2011 om 13:19

Yes!

Bij Dibevo half uur aan de telefoon gehangen, maar kwam er niet door.
Zag echter net het berichtje van Coco en meteen gebeld. Er is nog plek ! Meteen gereserveerd en vanmiddag gaan we nog even kijken.
Coco: dank je wel. En natuurlijk allemaal dank voor het meedenken. Gaat het toch nog goed komen.......

Coco

Coco

11-04-2011 om 14:32

Leuk!

Kan jullie hond bij onze kat komen buurten in de zomervakantie.

Bloemetje11

Bloemetje11

11-04-2011 om 21:05

Mooi

Vanmiddag naar het dierenpension geweest. Het ziet er geweldig uit, goed verzorgd en lieve mensen. We hebben er een goed gevoel over.
Coco: onze hond is gek op katten (we hebben zelf nog een grote, rode kater).....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.