Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tijgeroog

Tijgeroog

27-08-2019 om 14:13

Dinnershow, is dat leuk?

Via het werk van m’n man kunnen we naar de Dinnershow van Madame Jeanette. We twijfelen of we dat leuk gaan vinden, het is redelijk ver rijden, er moet iets (niet al te veel, het zijn inmiddels tieners) voor de kinderen geregeld worden, waarschijnlijk kennen we niemand van z’n collega’s en hun partners en gaan we die later ook niet echt meer tegen komen en we leggen in zo’n situatie ook niet heel makkelijk contact.
Anderzijds lijkt het me best leuk om zoiets eens mee te maken...

Dus... is het de moeite waard om daarheen te gaan?

Merel

Merel

27-08-2019 om 17:34

andere show

Ik ken deze specifieke show niet maar een vriendin van mij had kaartjes gewonnen voor een dinnershow in studio 21. Ze doet veel uitjes, dus heeft wel wat vergelijkingsmateriaal. Ze zei, het leek me helemaal niets, want ik ben niet van dit soort dingen (ze gaat bijv. nooit naar populaire films, maar wel vaak naar filmhuisfilms) en ook bij concerten bezoekt ze niet vaak de middenmoot.
Maar ondanks dat vond ze het ontzettend leuk die dinnershow, echt weer eens wat anders. Dus ja, waarom ook niet? Leer je de andere collega's ook een keertje kennen.

Comedy

Ik ben wel eens naar een comedy avond met diner geweest, en dat was erg leuk. Van de 3 comedians was er 1 tenenkrommend slecht, maar zelfs dat was op een bepaalde manier nog onderhoudend. Juist omdat je daar met de andere gasten over van gedachten wisselt.

Tijgeroog

Tijgeroog

27-08-2019 om 22:44

Aangemeld

Oké, we hebben ons aangemeld. Ik ben benieuwd.

Wat betreft die collega’s... het is ivm een jubileum bij een groot detacheringsbedrijf. Hij zit al jaren bij 1 klant, en heeft daar dus de collega’s waar hij contact mee heeft, maar die werken allemaal bij andere bedrijven, of bij de klant. En de andere jubilarissen zullen uit andere afdelingen van het detacheringsbedrijf komen, die kom je later ook niet zo makkelijk meer tegen.

Treintje

Treintje

28-08-2019 om 15:17

even over dat contact maken

Een paar jaar geleden was mijn man 25 jaar bij het spoorbedrijf. Op de locatie waar hij nu werkzaam is worden de jubilarissen (vanaf 25 jaar in dienst) getrakteerd op een uitgaansdag met partner.
Door collega's die het al hadden meegemaakt werd man aangespoord vooral te gaan. Ik vond dat ook een beetje moeilijk, allemaal mensen die je niet kent en waarschijnlijk ook nooit meer ziet daarna. Achteraf ben ik blij dat we zijn gegaan. Er zijn altijd wel mensen die contact met je maken, dat hoef je niet zelf te doen.
De jubilarissen (voornamelijk mannen) gingen die dag gewoon door met (net)werken. In de volle bus al overleg over project T, tijdens de koffie over renovatie X en wij zaten er als vrouwen maar wat verloren bij.
Na de lunch gingen we boerengolf spelen en een van de echtgenotes nam het initiatief om dan met de vrouwen op stap te gaan en de mannen ook samen. Als vrouwen deel je dan dat je een man hebt met een passie en dan heb je het als vrouwen ook heel gezellig ook al kende ik voor vertrek niemand.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.