Vakantie en uitjes

CharlotteH
27-02-2011 om 12:58
Disney
Hallo, ik heb even een vraagje over eurodisney.
Ik wil heel graag een keer (als alleenstaande moeder) met mijn twee kinderen van 3 en 7 naar disney. Ik ben er al een paar keer geweest hoor, maar ik kan me eigenlijk niet meer goed herinneren hoe de ritjes van de attracties zijn ingedeeld. Kunnen we in veel attracties met ons drietjes erin? Dat is wat ik wil weten.
Groetjes en bedankt alvast...
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

CharlotteH
27-02-2011 om 17:35
Mooi
Anders hebben we er nog niet veel aan, laat zeker niet 1 kind staan wachten, toch?
Bedankt

Simone G
28-02-2011 om 19:07
Hier...
Op deze site zitten de echte experts http://disneylandparijs.startpagina.nl/prikbord/ daar kan je alle vragen stellen die je hebt...

liora
28-02-2011 om 23:19
Maar
Hoi,
Je kunt theoretisch overal in met z'n drietjes, maar ik denk dat er wel veel attracties zijn waarvoor je 1m10 of 1m20 moet zijn en dan kan oudste niet omdat jongste niet mag.
Bovendien denk ik dat jongste het veel minder lang volhoudt dan oudste, ook met in de rij wachten of 's avonds laat nog door het park lopen.
Ik zou dus alleen met de oudste gaan en met hun beiden nog een dagje Drievliet of zo.
Liora

CharlotteH
01-03-2011 om 10:03
Liora
Bedankt allen!
Maarre... Mijn jongste is al 1.10 , hij wordt in de zomer al 4. De trip is dan ook voor die tijd bedoelt.
Bovendien weet ik ook dat ze er beide wel tegen kunnen hoor, we zijn echte Efteling-fans... En die kleine heeft totaal geen moeite met veel lopen etc., die van mij kunnen er makkelijk tegen...
Voor sommige kinderen speelt dat vast een rol, dus de tip is niet verkeerd, maar die gaat in ons geval niet op...
Ik zou trouwens nooit een kind achterlaten thuis, dan liever een jaar wachten....; )
Maar bedankt voor de tips

Asa Torell
02-03-2011 om 09:11
Charlotte (ot)
Mijn dochter wordt in de zomer ook 4 maar ze is nog lang geen 1 m . Ik zou overigens wel nav. Liora's tip uitzoeken of de grens inderdaad bij 1.10 ligt of nog hoger.

ayla
03-03-2011 om 15:57
1.10
poeh mijn jongste wordt over 2 weken 4 en hij is 1.03. ik wacht met hem nog een jaartje voor eurodisney, mag hij tenminste in meer

CharlotteH
09-03-2011 om 23:28
Lang
Ach ja, lange familie hè! Groeit vanzelf...
Maar bedankt voor reacties....
Groetjes
(ps, ik weet ook nog niet echt of ik durf hoor, alleen..., misschien toch een jaartje wachten,.,)

Toke
11-03-2011 om 22:39
Ja hoor
Er zijn heel erg veel attracties waar je met zijn drieën in kunt. Ik ben twee jaar geleden geweest met mijn twee kinderen van toen net 4 en net 8. Ging heel goed. We zijn er inmiddels al twee keer geweest en nog zijn er attracties waar we niet eens aan zijn toegekomen. Het klopt dat er attracties zijn waar je 1.10 of 1.20 m voor moet zijn, maar dat zijn er niet veel. Er blijft meer dan genoeg over.

CharlotteH
15-03-2011 om 22:45
Bedankt
Fijn om te weten, ik weet ook dat t in de Efteling met gemak kan..... Daar is al genoeg te doen als je zelfs de achtbanen overslaat, want dat willen ze beide toch niet....
Wat dat betreft scheelt dat ook weer...(daar zit je natuurlijk wel met 2 naast elkaar)