Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Muriel

Muriel

25-01-2011 om 21:20

Disney world florida

Naar aanleiding van het draadje hierboven van Polly, ben ik eens gaan zoeken naar informatie over Disney hotel Parijs (Castle Club). Mega prijzen, maar wel unieke ervaring.

Op mijn zoektocht kwam ik op Zoover terecht, waar iemand zei voor 1900 euro enkele dagen in het Disney hotel in Parijs doorgebracht te hebben, maar voor 1480 euro een paar dagen in Disney World Florida door te brengen. Het ging hier wel om 2 personen, dus daar zal de crux wel zitten, maar toch...

Ik wilde uitzoeken wat Orlando zou kosten eind april, maar ik stuit alleen op Amerikaanse sites (misschien is alles los boeken (vlucht, hotel, toegangstickets) wel het goedkoopst?). Nederlandse touroperators lijken alleen complete rondreizen (evt. fly-drive) te hebben.

Iemand ideetjes waar ik nog meer zou kunnen zoeken? En zou ik dan echt voor 2000 euro klaar zijn met 2 kinderen? Ik wil ALLES weten!

Groetjes,
Muriel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

26-01-2011 om 12:07

Nee lukt niet.

Het verblijf en autohuur zou met goed zoeken nog wel moeten lukken. Maar toegang tot de Disney parken is echt niet goedkoop. Wij boeken ons verblijf in Orlando via Jan Doets. Dit is voor ons de meest gunstige touroperator omdat zij ook veel accommodaties aanbieden voor grotere gezinnen en veel keuze mogelijkheden bieden. Ze zijn alleen niet de goedkoopste dus waarschijnlijk kan je met goed zoeken wel een goedkopere aanbieder vinden. Vlucht, verblijf in appartement en autohuur is rond de 750 euro per persoon.

Toegangskaartjes kopen wij bij Undercover tourist (via Internet).

Er is een groot verschil tussen Magic Kingdom in Orlando en Disney in Parijs. In Orlando is Disney echt het toppark. Je vindt ook echt geen aanbiedingen zoals kinderen gratis. In Orlando betaal je altijd het volle pond. Toegangskaarten worden alleen goedkoper als je meerdere dagen gaat. Dit jaar kiezen wij ervoor om een 6 dagen hopper pas te kopen. Dit kost 1400 dollar voor 2 volwassenen en 3 kinderen.

Maar ik kan je het wel aanraden. Florida is erg leuk met kinderen. Een paar dagen Orlando en daarna ergens anders naar toe is echt een aanrader.

Vorig jaar kozen wij voor één dag Disney en één dag Seaworld. Kaartjes voor Seaworld kan je via de site van Seaworld kopen. Disney hebben wij toen gewoon bij de kassa gekocht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.