Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Josje

Josje

16-05-2010 om 17:51

Dordogne kiezen; rond argentat of rond sarlat?

Hallo!

Ik ken de dordogne niet goed, ooit een keer geweest, lang geleden..
Nu willen we graag naar een camping aan de rivier, met huurtent, en zwembad. Twijfelen nog tussen camping nabij Sarlat( camping le mondou 12 km onder Sarlat) of nabij Argentat(camping au soleil d'oc, op 6 km van Argentat). Nu lijkt me de omgeving van Sarlat mooier, qua plaats, ziet er sfeervol uit. Argentat ken ik niet,kan er weinig info over viinden.
We willen nl. niet te ver van echte franses stadjes of sfeervolle dorpjes zitten, zodat je daar ook s'avonds eens heen kunt.
Hoor graag meningen en ervaringen!

Josje
Wie weet er meer over beide streken, plaatsen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Katja

Katja

18-05-2010 om 14:06

Sarlat..

.. is wel leuk maar HEEL druk en toeristisch in jul/aug. Weet niet wanneer je gaat?
Heb je al op camping review sites gekeken? Veel info. Succes
Katja

Heirthe

Heirthe

20-05-2010 om 23:25

Sarlat!

We zijn twee keer naar de Dordogne geweest, de eerste keer in de Perigord Vert maar toen hebben we Sarlat e.o. ontdekt en zijn we het volgende jaar daar heen gegaan. Ik vond het met de drukte wel meevallen hoor. Ik hou absoluut niet van overdreven vakantieoorden maar dit was gezellig druk vond ik.
Tip voor een camping als je van sfeervol en natuurlijk houdt is Le plein air des Bories, dichtbij een leuk dorpje waar je langs een idyllisch weggetje met boomgaarden naar toe wandelt
Ten zuiden van Sarlat is het ook weer mooier dan ten Noorden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.