Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Dublin

Als alternatief voor de wintersport willen we dit jaar met onze kinderen Dublin bezoeken omdat het goedkoop is, we er nog nooit geweest zijn, en het weer eens iets anders is.
Wie kent deze stad en is het de moeite waard voor een paar dagen?
Voordat ik boek is het misschien wel goed om me dit eerst af te vragen. Mijn kinderen zijn 13 en 19.
Wat moet ik persee doen?

Ik hoor het graag

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maylise

Maylise

01-12-2008 om 15:12

Zeker de moeite waard

Dublin is zeker de moeite waard. Het is een leuke stad en er is veel te zien. Het is overigens niet een hele grote stad dus in een paar dagen heb je het zeker gezien. Er heerst een prima sfeer en je hebt er hele leuke pubs maar goed met een dertien jarige zal dat niet het eerste zijn waar je aan denkt
Mooi vond ik zelf om Trinity college te bezoeken met de oude bibliotheek waar de book of kells wordt bewaard. Verder heb je verschillende musea, de guiness brouwerij, phoenix park en leuke plaatsjes in de buurt die makkelijk te bereiken zijn zoals bijvoorbeeld Bray en Howth met de DART (soort van sneltram) of wat verder weg met de bus of trein.
Je kan er ook goed winkelen.
Persoonlijk zou ik een bezoek aan Dublin combineren met een paar dagen in mijn favo Ierse stad, Belfast. Dat is zo'n leuke stad, heel dorps en een prachtig centrum. Of je zou verder naar het zuiden kunnen reizen en bijvoorbeeld Cork aandoen. Zowel Belfast als Cork is ongeveer drie uur met de bus van Dublin en korter met de trein. Een dagje Belfast moet ook te doen zijn als je vroeg op stap gaat.

Maylise

Brianna F

Brianna F

01-12-2008 om 15:26

Ook doen

Maak een ghostbustour.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.