Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Eenouderkamperen

Hallo,

Ik heb al gegoogled maar nog niets gevonden, dus alvast veel dank voor suggesties:

Voor komende zomer ben ik op zoek naar een leuke vakantieplek voor mij en mijn zoon van dan bijna 5. Ouderwets kamperen, bij voorkeur een gehuurde tent/chalet/caravan maar evt ook met een eigen tent, in een mooie natuurlijke omgeving. Ik houd niet zo van die commerciële campings met veel animatie (hoe handig dat ook is) en ik lever graag in op luxe als de natuur mooi is. In Belgie, Frankrijk, Italie, Duitsland...En dan dus ook nog een camping met speciale eenouderveldjes ofzo...Heeft iemand een goede tip? Of vraag ik te veel?

Alvast dank en groet!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

02-11-2010 om 22:04

Eerste keer?

Ben je al eerder alleen op vakantie geweest met je zoon? Ik heb wel wat tips voor als je een georganiseerde eenoudervakakantie zoekt (met animatie), maar over sober kamperen weet ik niets. Er heeft hier wel eens iets gestaan over een camping in Nederland met een eenouderveldje. Misschien kun je dat vinden in het archief.

amk

amk

02-11-2010 om 22:41

't klumpke

in Neede heeft 1 ouder velden op leeftijd. Wel wat animatie maar niet overdreven veel, schoon sanitair en prima service.
Ik heb er genoten met mijn toen bijna 3 jarige dochter. En ik denk er nog steeds aan om weer terug te gaan.

http://www.klumpke.nl/nl/

kabouter75

kabouter75

05-11-2010 om 18:00 Topicstarter

Dank, evt nog meer?

Hoi!

Dank voor de suggesties. Het klumpke ziet er leuk uit! Ik dacht evt ook aan iets in het buitenland, maar met googelen kom ik op een heel beperkt aantal campings/aanbieders. Ik vraag me af of er ook campings zijn die zich minder actief afficheren met eenouderveldjes, maar ze toch hebben...En het hoeft heus niet hardcore koudwater kamperen te zijn hoor

En ja, het is idd de eerste keer. Kan me ook aansluiten bij vrienden, maar ja, das ook weer zo wat vind ik, zo temidden van gezinsgeluk haha...

groet

kabouter75

kabouter75

05-11-2010 om 18:02 Topicstarter

Overigens, amk...

...toen mijn zoon een baby was zat ik vaker op dit forum en herinner me jouw alias. nog steeds hier dus! wat grappig. had jouw kind ook slaapproblemen als baby of verwar ik je nu met iemand anders?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.