Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

elisa

elisa

14-01-2011 om 23:03

Eenoudervakantie, wie heeft ervaring

ik ben sinds een jaar gescheiden en wil van de zomer met een eenoudervakantie organisatie. heeft er iemand hier ervaring mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraagje

Ga je dan een georganiseerd reis doen, of ga je naar een hotel/camping met een een ouder veldje. Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen
Muizemeis

rozenstruikje

rozenstruikje

15-01-2011 om 19:38

Ik ook

Ik ben al twee keer met Estivant wezen kamperen en het was echt heel erg leuk. Mijn kinderen vonden het ook ontzettend leuk. Elke dag was er 2 of 3 keer 'kinderclub', werden alle kinderen vermaakt door de groep enthousiaste leiding. Deze zomer gaan we dus weer met Estivant!
Voor mijn oudste was, bleek daar dan, het prettig om kinderen van gescheiden ouders te leren kennen. In haar klas en onze vrienden- en familiekring is ze de enige en dat vindt ze best lastig. Op school zijn er wel meer met gescheiden ouders maar dat zijn dan de kinderen die ze enkel van gezicht kent. Ze voelde zich dus altijd behoorlijk 'alleen' en anders, als kind van gescheiden ouders. Met die vakantie viel dus een soort van last van haar af.

Rozenstruikje

Vic

Vic

16-01-2011 om 14:46

Doen

Mijn ervaringen zijn met Cirkel en Samsam Vakanties. Dit jaar wil ik met Estivant naar Oostenrijk, een eenoudervakantie waarbij ook het eten verzorgd is. Ik vind het een perfecte manier van vakantie vieren. De kinderen vinden het geweldig, en ik vermaak me ook prima.

Klinkt goed

Ik weet niet of ik er deze zomer al aan toekom, maar hou het zeker in gedachten. Fijn om te lezen dat jullie zulke goeie ervaringen hebben.
Muizemeis

Vic

Vic

16-01-2011 om 21:46

Zelazny

Ja, die! Jij had me vorig jaar al eens verteld hoe leuk het is, dus ik kan niet wachten om te boeken. Moet wel mijn ex eens een keer bevestigen dat de datum akkoord is ;-( Ben jij er trouwens in een keer heen gereden? Ik zoek voor zowel de heen- als terugreis nog een leuk hotel/pension voor een overnachting. Geen snelweghotel maar een leuke bijdrage aan de vakantie.

amk

amk

17-01-2011 om 11:26

In nl

is camping 't Klumpke een echte aanrader. Ik ben daar ongeorganiseerd heen gegaan, ze hebben er speciale 1-oudervelden op leeftijd.
Ook een aantal blokhutten.

En ook met Cirkel ben ik 2x weggeweest. Idd erg leuk om de kinderen samen te zien en goed georganiseerd.

Ook geweest

Ik ben met Cirkel en Estivant geweest, allebei erg goed bevallen. Ook een keer met One2gether Travel en dat was echt bagger. Bij Cirkel en Estivant was vanalles te doen voor de kinderen (3 studenten die de hele dat onvermoeibaar bezig waren voor de kids), dat werd door One2gether ook beloofd maar er was niks. En dan bedoel ik echt niks. Verder werden we gemixt met een singlevakantie, dat was voor beide partijen niet leuk. Die singles waren allemaal uit op een wilde tijd en zaten met kinderen opgescheept en wij alleenstaande ouders hadden weer heel andere interesses dan de singles. Dus als je ervoor kiest om met zo'n organisatie te gaan, doe jezelf een lol en ga met Estivant of Cirkel. Samsam ken ik zelf niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.