Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
03-06-2011 om 14:55
Wij willen met onze 3 jongens een paar dagen naar de efteling en daar ook overnachten. Heeft dit al eens iemand gedaan, en wat zijn de ervaringen? Is het hotel leuk, en Bosrijk? Heb je dan nog wat aan kortingsbonnen voor de entree, of dan niet?
Bedankt voor evetuele reacties!
Helen
04-06-2011 om 20:55
He helen
wij hebben laatst in het hotel van de Efteling geslapen. Is ons erg goed bevallen. Wij hadden een torenkamer en daar staan standaard 2 2-persoonsbedden in. Een extra kinderbed kan er ook nog in.
Als je voor het hotel kiest zit de entree er bij in. Je kunt zelfs al eerder in het park (via een zijingang die max 5 minuten van het hotel ligt. Het ontbijt is er erg goed. Met het avondeten heb ik geen ervaring omdat we naar een wokrestaurant die daar op max 8 minuten auto vandaag ligt zijn gegaan. het gaat er dus om wat je zelf belangrijk vind. Wil je met zijn allen op 1 kamer en zo aan kunnen schuiven met het eten of wil je aparte kamers, zelf wat eten maken ed.?
Op de site van de Efteling kun je ook voor beschikbaarheid kijken.
Groetjes
05-06-2011 om 11:28
O ja
je kunt op de dag van aankomst ook meteen het park in. Vanaf 15 uur mag je in het hotel. je kunt het park in en uit lopen. Kan handig zijn als S nog een middagslaapje doet.
Wat wel aan te raden is om bijtijds aan de ontbijttafel te komen. Wij hadden de pech even te mogen wachten (en met kinderen duurt het dan extra lang).
Mocht mij nog meer te binnen schieten zal ik dat nog even melden.
05-06-2011 om 19:46
Urslau!
Heel erg bedankt voor je hulp! Ik had de efteling ook zelf al een email gestuurd met mijn vragen, en gezegd dat ik in Oostenrijk woon. Mailen ze heel leuk terug dat ik ze gewoon kan bellen op hun 0900 nummer.
Ja, en dat gaat natuurlijk NIET vanuit het buitenland...grrrrr
Wij gaan eventueel voor het Bosrijk, dat lijkt me iets onafhankelijker...
Nogmaals, enorm bedankt joh! Ik hoop dat het goed gaat met je en je gezin!
Veel liefs!
Helen
05-06-2011 om 20:18
Ha ha
volgens mij heb je met Bosrijk weer een andere ingang (ergens in de buurt van de python dacht ik iets gezien te hebben en je moet iets verder rijden. Verder weet ik het niet, Succes met de boeking en mocht mocht je een wokrestaurant zoeken zeg je het maar.
Ben jij trouwens van midden tot eind augustus thuis? Dan kom ik anders dan nog wel eens een keer buurten. We zitten dan nl een dorpje verderop.
Groetjes