Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-04-2010 om 08:41
Hoi,
Mijn man gaat voor werk een paar dagen naar Eindhoven, nu had hij het idee dat ik wel mee kon, lekker 2 dagen rust zonder de kinderen, nu is het van maandag op dinsdag is Eindhoven leuk? Kan ik er leuk winkelen,er zal ook wel een bioscoop zijn etc...mijn man is natuurlijk s'avonds weer beschikbaar voor mij, wie heeft tips zodat ik een beslissing kan nemen of ik mee ga?
Alvast bedankt
04-04-2010 om 18:01
Leuke winkelstad
vind ik dat Eindhoven is.
Veel leuke kledingzaken, ik heb er ooit mijn trouwjurk gekocht (kom zelf dus niet uit Eindhoven). Verder zou ik zo niet weten, maar voor een dagje is het wel leuk lijkt mij.
10-04-2010 om 07:25
Bedankt!
Ik ga toch mee, voor het shoppen kan ik ook gaan uitwijken naar Den Bosch, het is al lekker om even tijd voor mij zelf (en elkaar) te hebben. Zit er ook niet een grote outletstore in de buurt van Nijmegen