Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

angel3

angel3

10-06-2019 om 20:08

Eindhoven met puber

Komend weekend ga ik met mijn 16 jarige zoon een weekend naar Eindhoven . Wat moeten we zeker doen?

Klara

Klara

10-06-2019 om 22:07

Eindhoven

Eindhoven is geen stad met een grote keuze in musea, hoewel het Philips museum leuk is. Je kunt er goed winkelen maar verder?? Dat winkelen doen we wel eens en dan nemen we de trein.

Uh???

Primark???

Of heel misschien

DAF museum? Piet Hein Eek? PSV stadion? Dunkin donuts, 5 Guus? Of wacht tot de herfst en je kunt naar Glow. Het ooit zo vermaarde golfslagbad is al vijf jaar dicht. Ik zeg het maar even, want ik zie rond Pasen altijd nog steeds Vlaamse dagjesmensen tevergeefs aan de kassa staan

Jo Hanna

Jo Hanna

10-06-2019 om 23:25

Strijp S

Bijvoorbeeld naar de skatehal Area 51. Er zijn ook geregeld leuke evenementen op Strijp S.

Groet,
Jo Hanna

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

11-06-2019 om 01:31

Van Abbemuseum

DAF museum.

Philipsmuseum is wel het leukste ja. En Strijp-S, vind ik dan.

Op Noord is ook wel leuk. Mooi klimparcours.
En Kenfan noemde het al, maar ik denk dat zij 5 guys bedoelde. Echter: Guus treedt ook op van het weekend.
En de Tongelreep, tja eeuwig zonde. Als je een beetje leuk wil zwemmen moet je naar Hapert of Westerhoven.

Tijgeroog

Tijgeroog

11-06-2019 om 08:44

Boulderen

Monk heeft op Strijp-S een mooie boulderhal. En voor een puber met interesse in geschiedenis is het (pre)historisch dorp misschien nog leuk.

Blim

Blim

11-06-2019 om 10:25

dit?

Falcon crest roofvogelpark
Hezemans kartbaan (zit ook nog een bowlingbaan in het rijtje)

Waarom

Waarom heb je überhaupt voor Eindhoven gekozen? Zelfs met een hele goede deal geef je geld uit dus heb je naast goedkoop toch nog wel een rede. Ga je met de auto of de trein?

Het pre-historisch dorp vind ik echt meer voor de basisschool. Voor de rest, heb ik er naast winkelen en misschien voor een blik op de toekomst een wandeling over de tue- of fontyscampus, niets aan toe te voegen.

Blim

Blim

11-06-2019 om 12:26

aanvulling

Ik zag dat Falcon Crest nu een roofvogelworkshop in de aanbieding heeft. Misschien al volgeboekt, dat kon ik zo snel niet zien. 3.5 uur

Geen aandelen

Falcon Crest?

Is dat niet in Valkenswaard? Daar zit ook nog het sigarenbandjesmuseum als ik het goed heb. Ook leuk. Openluchtmuseum is een aardig gezinsuitje met jonge kinderen voor een paar verloren uurtjes op de zondagmiddag, van Abbe vind ik echt het meest troosteloze museum van Nederland. Als er geen schoolklas rondsjokt kun je er een kanon afschieten. De moderne kunstliefhebber is beter af in de Pont. Als je echt naar Eindhoven moet zou ik als niet al te sportieve moeder inzetten op kleding kopen, Philips museum, rondje de Bergen met o.a stripwinkel , boetieks en aardige restaurantjes.

angel3

angel3

11-06-2019 om 18:40

Waarom Eindhoven Annaniem

Vanaf dat de kinderen een jaar of 7 zijn gaan we elk jaar 1 op 1 een nacht weg. We hebben dus al veel gedaan in Nederland Groningen Maastricht rotterdam Amsterdam Nijmegen den Bosch leiden den Haag. Dus nu dachten we: wat nu?
Misschien wil hij in Eindhoven gaan studeren dus we dachten: laten we es kijken of die stad überhaupt leuk is om te gaan studeren. Ik ben er nog nooit geweest. Hoor er ook nooit iets leuks over......Of iets speciaals. Dus voordat hij straks voor de TU gaat kiezen over een jaar dachten we. Maar es kijken.
Strijp s, philips, graffiti route staan op lijstje. En anders lekker naar de film, eten en karten ....
Dank voor meedenken allemaal

Film

Hoi, voor de film kan ik je Natlab aanbevelen, ook op Strijp S. Veel keuze in allerlei soorten films. En knus.

En om alvast in de sfeer te komen

als voorbereiding Undercover op Netflix kijken!

Moeder van a.s. student

Moeder van a.s. student

13-06-2019 om 18:30

Fietsroute

Mijn zoon heeft plannen om in Rotterdam te gaan studeren. Als uitstapje zijn wij daarheen gegaan, fietsen mee, en hebben een studenten fietsrondleiding gevolgd. Erg leuk om zo interessante plekken te zien en de uitgangsgelegenheden. Misschien kun je ook zoiets vinden voor Eindhoven.

angel3

angel3

13-06-2019 om 18:49

Ja fietsen

Ik heb fietsen gehuurd en we gaan in elk geval streetart bekijken en naar strijp s. Dank

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.