Vakantie en uitjes

B...
28-06-2011 om 10:47
Elfenmeer / prinsenmeer
hallo,
wij zitten eraan te denken om toch nog een weekje zomervakantie te boeken.
we hebben drie kinderen. leeftijd 2, 8 en 10 jaar.
nu was ik aan het kijken naar het prinsenmeer en het elfenmeer.
wie is er al eens op een van die twee parken geweest?
en hoe is dat bevallen?
groetjes

Knutselkei
28-06-2011 om 21:47
Wij
zijn op allebei de parken geweest, elfenmeer(3 jaar geleden) heeft maar een heel klein minimeertje dat lijkt veel groter op de foto.
Prinsenmeer(6 jaar geleden) heeft een groot meer en ook een binnenzwembad en ik geloof nu ook een binnenspeeltuin. Voor een weekje is allebei goed te doen, ligt aan het weer welke je boekt. Prinsenmeer is veel groter dan Elfenmeer, ik denk als de prijs niet zo veel scheelt dat ik op safe zou spelen en prinsenmeer zou kiezen.Daar hebben ze geen buitenzwembad maar wel een heerlijk groot meer, dat miste ik echt bij elfenmeer.

mari39
29-06-2011 om 07:59
Wij
hebben een voorseizoen gestaan op prinsenmeer, 4 jaar geleden. Voor de leeftijd is de camping wel heel leuk, veel te doen. Inderdaad een binnenspeeltuin, binnenzwembad en meer met strand. In het hoogseizoen een treintje wat de camping overgaat, elke avond.
Wat ik wel vond is dat de camping erg groot en erg druk is. Vooral als je aan de "hoofdweg" zit, is het autoverkeer enorm. Er zijn ook veel vaste mobile homes en die mensen zitten heel ver van het winkeltje enzo. Die nemen heel vaak de auto voor van alles. En dan is die hoofdweg erg druk. Dus dan zou ik even op de plattegrond kijken waar je wil zitten.
Maar voor een week heel leuk met de kinderen.

B...
29-06-2011 om 20:45
bedankt voor jullie reakties.
ik vind het wel leuk als er wat te doen is, maar hou niet van superveel entertainment en megadruk.
dan misschien toch maar een weekje zeeland.
even het weer in de gaten houden. (week van 11 juli).
als ze superslecht weer voorspellen is dat ook niet zo'n geweldige optie.
maar ik geloof dat het wel redelijk weer wordt...
groetjes

nikje
30-06-2011 om 20:59
Elfenmeer
Wij zijn met hemelvaart via vakantie veilingen voor €60,- op het elfenmeer geweest .
We zaten in een ingerichte tent en hebben echt een geweldige tijd gehad. Dat kwam natuurlijk ook door het erg mooie weer.
De kinderen (2, 6 & 8)hebben zich prima vermaakt bij het meertje en de visvijver.
Het is inderdaad een erg grote camping maar daar hebben wij weinig van gemerkt, sanitair was echt super schoon.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Moppeke
02-07-2011 om 19:02
Nu op tv: campinglife, ze zijn bij het prinsenmeer
Geen idee of je kijkt, maar anders kun je vast wel de herhaling via internet bekijken