Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

May

May

11-12-2011 om 20:25

Engeland tips gezocht

We willen in juli eerst een paar dagen naar Londen en dan naar Dartmoor of exmoor.. Ik ben dus op zoek naar tips voor een stacaravan in de buurt van Londen zodat we gemakkelijk met het openbaar vervoer naar Londen kunnen (uurtje met de trein is geen probleem) en naar een camping in zuid-west engeland waar we een stacaravan kunnen huren. Wie heeft er tips... Een zwembad is leuk, uitgebreid amusement hoeft niet..

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hou je er rekening mee, dat....

de Olympische Spelen van Londen worden gehouden van 27 juli tot 12 augustus 2012?

Tips in de buurt van Londen heb ik niet, maar wel voor Zuid-Engeland:

we zijn er zelf niet geweest, maar hadden voor 2010 geboekt op camping Newlands bij de Jurassic Coast, grens van Dorset en Devon.
Leek ons toen heel leuk, helaas moesten we annuleren doordat ik ziek werd.
http://www.newlandsholidays.co.uk/

succes,
gr Nora

Zelda

Zelda

12-12-2011 om 13:01

Hurley

Wij zijn wel eens op Riverside Park in Hurley geweest. Omgeving is prachtig, aan de Thames. Vanaf Maidenhead is het 45 minuten met de trein naar Paddington. En de stacaravan was prima (voor een stacaravan...). En je zit al aan de goede kant van London voor de verdere reis.

May

May

12-12-2011 om 21:29

Geweldige tips! en de overtocht?

Bedankt, dit zijn tips waar we wat mee kunnen.. Maar meer tips zijn erg welkom. En welke overtocht kunnen we met gezin en auto het beste kiezen?

Zelda

Zelda

12-12-2011 om 21:48

Dfds

Wij gaan altijd met DFDS (voorheen Norfolkline) van Duinkerken naar Dover. De overtocht duurt 2,5 uur en de kosten vallen enorm mee. Wij doen het heel geregeld, ook voor een weekendje. Zodra we op de boot zitten begint het vakantiegevoel al. En Engeland is meteen bij aankomst al mooi. Je hoeft echt niet per se door te rijden voor een leuke vakantie. Wij vinden Kent al geweldig. Maar Dartmoor is ook prachtig. En het Peak District is ook mooi. Lekker ruig en niet ver weg.
Het is vast al duidelijk: ik ben helemaal Engeland-fan. Als je meer vragen hebt: stel ze gerust . Ik krijg al helemaal zin om er zelf weer heen te gaan.

Zelda

Zelda

12-12-2011 om 21:54

Kosten overtocht

Ik heb even gekeken. Je kunt in juli 2012 met je hele gezin en auto voor ongeveer €62,- retour. Volgens mij kost de tolweg naar Frankrijk meer, toch?

May

May

13-12-2011 om 10:55

Geweldig zelda

Ik begin al aardig Engeland-gek te worden. .Ik ga de overtocht boeken!

May

May

14-12-2011 om 19:46

Tips blijven erg welkom

Leuke camping gezocht om stacaravan te huren in Dartmoor of Exmoor.. Wie heeft tips

Overtocht

Ik weet niet of je al geboekt hebt maar de overtocht met de trein is ons afgelopen jaar erg goed bevallen. Snel, weinig wachttijd, flexibel... Ideaal. Zou ik zo weer doen.

Wat campings betreft: allhallows in rochester was ok als uitvalbasis naar Londen. Drie kwartier met de trein, naar hartje Londen. Engelse campings zijn sowieso anders dan wij gewend waren in Frankrijk Duitsland etc, je moet er van houden maar ons viel het wat tegen. We hebben ook een weekje een particulier huisje gehuurd, wordt veel in Engeland gedaan en was erg leuk.

Wij zijn naar noord Engeland geweest dus verder geen campingtips.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.