Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Estivant of cirkel?

Hallo,

2 jaar geleden ben ik met Cirkel op vakantie geweest, één ouder vakanties.

Ik ben alweer aan het rondkijken voor komende zomervakantie en kwam ook op de site van Estivant terecht. Deze is een stuk goedkoper dan Cirkel.

Wie heeft er ervaring met Estivant en wil daar wat over vertellen?

Is er iemand die met beide ervaring heeft? Wil je over de voors en tegens vertellen?

Ik heb twee pubers van 14 en 16 jaar bij me. We zitten te denken aan Kroatie, beide organisaties zitten op dezelfde camping.

Alvast bedankt!
Dalire

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beide

Ik heb ervaring met beide. Eerlijk gezegd vond ik Cirkel beter georganiseerd. Maar ik moet erbij zeggen dat ik maar één keer met allebei ben meegegaan dus ik heb misschien net pech gehad bij Estivant. Een ingediende klacht werd beroerd afgehandeld. Ook het animatieteam voor de kinderen was in ons geval bij Cirkel beter. Bij Estivant werd echt op de klok gewerkt, het team sprong gewoon het zwembad uit als het tijd was om te gaan, midden in een spelletje. Er was een conflict tussen twee moeders en de reisleiding koos duidelijk partij voor één van hen, terwijl allebei de dames goede argumenten hadden en het echt niet zo was dat er eentje duidelijk gelijk had.
Bij Cirkel had ik echt het gevoel dat ik helemaal met zorg omringd werd.

Tinus_p

Tinus_p

04-12-2009 om 13:23

Wat dingen

Cirkel en Estivant zijn verwante bedrijven; vziw is Estivant opgezet door een ontevreden Cirkelmedewerker die voor zichzelf is begonnen. Met Estivant heb ik geen ervaring, maar het bedrijf heeft een goede naam.
Cirkel heeft een goede naam, maar het afgelopen jaar zat het bedrijf in grote (organisatorische) problemen (zoals te weinig mensen voor de recreatieteams).
Verder hangt het -zoals altijd- erg af van het recreatieteam ter plekke; de ene is nu eenmaal beter dan de ander.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.