Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Eurodisney

Wij gaan komend weekend naar Eurodisney. Niet op geheel eigen initiatief maar met een uitje van het werk van mijn man. We nemen geen kinderen mee en we zijn niet van de achtbanen. Manlief wordt zelfs al misselijk in de Rups. Weet iemand misschien wat er verder te doen is voor twee beetje suffe bijna senioren?
Nb ik ben wel dol op spookhuizen, het spookhuis gaan we dus zien!

Jesse_1

Jesse_1

23-06-2019 om 20:58

Eh...

"It's a small world" natuurlijk Denk er om, muziekje blijft de rest van de dag in je hoofd hangen.
Wil je echt helemaal niet heen en weer, dan kun je de boottocht doen (met de echte grote boot). De parade moet je natuurlijk zien, Pirates of the Carribean is ook heel rustig, Peter Pan ook.
Verder weet ik het even niet meer, is al weer een paar jaar geleden. Ik vond het tot mijn verrassing eigenlijk erg leuk.

Jesse_1

Jesse_1

23-06-2019 om 21:00

er is nog een treintje dat een beetje om het park heen rijdt volgens mij.
(Ik ging met de jongeren de wilde attracties af).

Maar er is zat te doen en anders in de Studio's ernaast ook als je daar ook in kunt.

Flavia

Flavia

23-06-2019 om 21:06

Rondleiding

je kunt ook een rondleiding doen, moet je wel extra voor betalen maar is ook achter de schermen.

vlinder72

vlinder72

23-06-2019 om 21:34

Genoeg

Peter pan
Sneeuwwitje
Pinochio
Pays de contes de fees
Buzz lightyear (laserschieten op doelen - by far onze favoriete attractie)
It's a small world
Haunted mansion
Boottocht

Over het (piraten)eiland wandelen, doolhof. De parade, de 4d show. En zoek de draak onder het kasteel en de hidden mickeys.

En ik vind het leuk om via disney village helemaal rondom het meer te wandelen.

Wij waren er 2 weken geleden. Er is veel dicht autopia is gesloten, pirates of the carribean, de trein rondom het park, dumbo en nog wel meer

In het andere park is de studio tram tour leuk doe NIET ratatouille; zoon en ik kwamen daar kotsmisselijk uit.

Mickey and the magician is een topshow. En is de lion king show dan al begonnen?

Disney is juist leuk als je niet zo van attracties houdt. De parade en de shows zijn geweldig. Vermaak met kijken naar uitgedoste disneyfans met mickey oren.

En tot slot de grote vuurwerk en lasershow maar die is nu wel laat. Wij hebben die overgeslagen.

Paddington

Paddington

24-06-2019 om 08:29

Disney

Gewoon alleen al het binnenlopen heeft iets magisch. Er is heel veel te zien en er zijn ook veel dingen te doen voor mensen die niet van achtbanen houden.

Het bestaat eigenlijk uit 2 parken. In beide parken heel veel te zien. De dingen hierboven zijn voor uit een park. Disney Studio's heeft ook leuke dingen. B.v. een stuntshow met motoren, maar ook Studio Tours en Cinemagique. Veel plezier!

vlinder72

vlinder72

24-06-2019 om 08:38

Paddington

In disney stidios is nu veel dicht. Cinemagique is niet meer maar daar is nu de mickeyen de magiër show.

Ook is er nu een marvel show.

Op de shows na heeft disney studios nu niet veel te bieden als je niet van thrill rides houdt. Die cars koffiekopjes is ook al dicht. En die teken attractie. En armagaddon is ook dicht. De stuntshow is er wel nog.

Jutta

Jutta

24-06-2019 om 14:18 Topicstarter

Leuk

Leuk, dank voor de reacties. Wij zullen niet naar de studio's gaan maar wel naar het attractiepark. Op zondag doen we een dagje Parijs. Op zaterdag zullen we ons vast wel vermaken met alle tips hier gegeven. Het wordt heet dus ik hoop dat de wachtrijen niet te lang zijn. Puf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.