Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
06-03-2010 om 16:20
Aangezien we in de meivakantie naar Frankrijk gaan, willen we dan misschien ook een dag naar eurodisney.
Heeft iemand misschien enig idee of het dan heel erg druk zal zijn? En op koninginnedag?
Een half uurtje in de rij staan vind ik niet zo erg, maar om nu €200,- entree te moeten betalen en dan maar in een paar attracties te kunnen, vind ik wel erg jammer.
Groetjes,
Nikki
08-03-2010 om 09:16
Wanneer
Wanneer in de meivakantie is denk ik erg belangrijk, ik verwacht dat de 2e week wel druk zal zijn ivm hemelvaart. 1 mei hebben de duitsers vrij, maar dat valt dit jaar op een zaterdag, meestal hebben ze dan geen extra vrije dagen. Als je maar niet in het weekend gaat, maar van 3 tot 6 mei ofzo... en dan nog niet voor een maandag kiezen, eerder de dinsdag of woensdag!
Je kan nog even googelen op schoolvakanties frankrijk- duitsland- belgie op die manier kan je het ook aardig inschatten.
Wij waren vorig jaar met pinksteren, vrijdag was geweldig.... lekker rustig, zaterdag was het nog te doen, maar zondag zijn we gillend om 12.00 al naar huis gegaan...succes en veel plezier!
09-03-2010 om 13:10
Bedankt
voor je reactie en tips Flora.
Als we gaan, zou dit of op koninginnedag zijn, of anders de week daarna en dan houden we jouw tip in ons achterhoofd om op een dinsdag of woensdag te gaan.
Zover ik nu heb kunnen ontdekken hebben Frankrijk, Duitsland en Belgie in die week geen vakantie.
Zaterdag 1 mei willen we inderdaad Eurodisney vermijden, want dan hebben ze in Frankrijk ook allemaal vrij.
Groetjes,
Nikki