Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

mpronk

mpronk

04-01-2009 om 22:07

Familiedag

Wie weet iets leuks wat we met onze familie kunnen doen. In juni willen we een familiedag houden. We zoeken iets voor 40 mensen. (volwassenen en kinderen)
De meeste wonen in het midden van het land.
We dachten we bijv aan diergaarde blijdorp en daar evt wat eten. Wie heeft er voor ons nog meer ideeen ?
Niet zo duur en toch leuk om elkaar weer eens te zien. We willen graag wel met elkaar iets eten.

marion

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Blijdorp

Hoi Marion,

Wij hebben onlangs ook een familiedag georganiseerd voor onze familie (35 personen, waaronder 12 kinderen in de leeftijd van 4-13 jaar). Ook wij dachten in de eerste instantie aan Blijdorp maar daar moet je echt op tijd bij zijn. Zo organiseert Blijdorp aparte rondleidingen voor familiefeesten. Dit leek ons heel erg leuk, maar we waren helaas te laat. Dit moet je echt (ik denk een paar maanden van tevoren boeken) anders is er geen gids meer beschikbaar. Verder hadden wij daar problemen om een plek te reserveren in een van de restaurants. Ik heb dit geprobeerd te regelen via 'Blijdorp Happenings', maar omdat onze familiereunie in het weekend viel was dat niet mogelijk: de aparte ruimtes waren in het weekend gesloten en in de zelfbedieningsrestaurants wilden ze geen plekken reserveren. Omdat we dachten dat het met 35 man op een zaterdag wel eens heel lastig kon worden om voldoende zitplaatsen te bemachtigen hebben we maar van het Blijdorp idee afgezien. Jammer, want het leek ons wel heel erg leuk, maar 't is natuurlijk onze eigen schuld. Hadden we maar eerder moeten beginnen met organiseren

Wat we uiteindelijk wel gedaan hebben: we zijn wel in Rotterdam gebleven en zijn begonnen met een rondvaart met de Spido (auto's geparkeerd in naastgelegen parkeergarage). Na de rondvaart zijn we naar het Maritiem Museum gewandeld waar de volwassenen rondgekeken hebben en de kinderen zich hebben vermaakt bij de kinderafdeling van dit museum: Professor Plons en in het Museumschip 'De Buffel'. Dit was een groot succes, vooral Professor Plons! Daarna met de auto naar een pannenkoekhuis en daar de dag afgesloten met pannenkoeken. Al met al hebben we een hele geslaagde dag gehad.

Veel succes met organiseren!

Mariola

reina

reina

04-01-2009 om 23:20

Prehist nederzetting

Wij waren een keer in de prehistorische nederzetting in Natuurpark Lelystad, je kunt uit diverse arrangementen kiezen. We begonnen met koffie en gebak in het restaurant Willem Barents, daar kun je uiteraard ook lunchen, maar een picknick met zelf meegenomen spullen kan natuurlijk ook. Het was erg geslaagd.

Leuk reina!

Ik heb even op de website gekeken van de prehistorische nederzetting en het zag er erg leuk uit. Dit ga ik onthouden voor het geval dat we nog een keer aan de bak moeten om de jaarlijkse familiedag te organiseren.

Mariola

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.