Vakantie en uitjes

Carolien
21-02-2012 om 10:40
Familiekamer centrum londen, bestaat dat?
Jippie, ik heb voor mijn verjaardag een lang weekend Londen gekregen met het hele gezin. We zijn met 5 personen. Kids tussen 9 en 14 jaar. Nu ben ik op zoek naar een hotel in het centrum van Londen waar we met zijn 5-en terecht kunnen. Bestaan die? Of 2 kamers naast elkaar met een tussendeur? Of bestaan er B&B's in het centrum waar dat mogelijk is? Heeft iemand een goede tip voor ons?
Alvast bedankt!

rosa
21-02-2012 om 12:58
B&b
Wij zijn vorig jaar hier geweest: http://www.uk-bedandbreakfast.com/ en sliepen met ons vieren op 1 kamer. Vijf kon ook. Maar het is niet helemaal in het centrum, het was geloof ik nog 15 minuten met de trein.
Naar hotels heb ik toen niet gekeken, misschien dat iemand anders dat weet.

Mach
21-02-2012 om 21:58
Grand plaza
Wij waren vorig jaar in Grand Plaza serviced apartments. Ideaal gelegen vlak bij Hide Park en Notting Hill.
Vlak bij een gezellig winkelstraatje met veel restaurants.
Kijk bij booking.com en vul gewoon 1 kamer in met 2 volwassenen en 3 kinderen. Dan rolt het er vanzelf uit. Er was ook nog een klein keukentje bij. Echt ideaal! Ook heel dicht bij de metro.

Puck
22-02-2012 om 09:39
Grosvenor
Wij zijn een paar jaar geleden in het Grosvenor geweest en hadden daar met 4 personen een familiekamer. Kon met gemak nog een 5e bed bij en misschien hebben ze ook wel grotere familiekamers. Als je centraal wilt zitten zit je daar goed, in de achtertuin van Buckinghampalace bovenop Victoria station gebouwd. Ze hebben zelfs (heel sjiek) een eigen ingang vanaf het station. En bij Victoria Station heb je een directe treinverbinding met Gatwick en verder heb je er metro en bus. Echt een ideaal uitgangspunt voor een paar dagen Londen.

Puck
23-02-2012 om 10:16
Rodebeuk
Toch werkt dat niet goed vind ik. Het gebeurt vaak genoeg dat booking.com (of andere sites) aangeven dat het niet kan, maar dat in de omschrijving van het hotel staat dat er wel familiekamers zijn. En als je een leuk hotel gevonden hebt waar het niet bijstaat dan stuur ik een mailtje naar het hotel van mijn keuze. Meestal blijkt het wel mogelijk om een oplossing te vinden waar je goed mee uit de voeten kunt. Vroeger hebben wij zo als gezin wel eens een week lang op die manier in de bruidssuite gelogeerd

rommy
26-02-2012 om 21:44
In steden
In steden als Londen of Parijs is het wel lastiger dan elders om aan een familiekamer te komen. Wij gaan dan bij voorkeur voor een appartement, kijk ook eens via marktplaats.

mijk
27-02-2012 om 15:53
Wij zijn in november
naar Crown plaza kensington geweest en daar hadden we twee kamers met een tussendeur werkte perfect. bedden waren twee twijfelaars dus hadden ook drie kinderen in de andere kamer gekund (was ook een optie volgens mij) was verder ook fijn hotel. Waren meer kinderen en ze waren ook echt welkom. Hotel lag tegenover metro, vlak bij alle grote musea (dino's op 500 meter) en met een ontspannen lobby waar ik ook nog eens een uurtje paul van loon heb zitten voorlezen bij een pot thee...
Mijk