Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-12-2009 om 10:28

Frielendorf am silbersee

Voor de zomervakantie hadden wij gedacht naar Duitsland te gaan. En dan naar Frielendorf am Silbersee. Voor onze kinderen van dan 7 en 1 niet een te lange rit en genoeg te zien en te doen op het park en in de omgeving.
Ik heb op internet al zo links en rechts gekeken en af en toe kom ik berichten tegen dat de huisjes niet schoon zouden zijn. Dat ze klein zijn vind ik niet zo'n probleem, maar vies wel.
Dus.. wie is hier al wel eens geweest en wat zijn jullie ervaringen?

grt Dendy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mireille K

Mireille K

08-12-2009 om 22:28

Geweest!

Dendy,

Wij zijn jaren terug geweest met onze vier kinderen. De eerste keer hadden wij een huis rechts van de ingang (type huis 8) en de tweede keer een huis achter (voor 8 personen, type huis 9).
De huisjes midden op het park zijn een stuk ouder, donkerder en daardoor smoezeliger uitziend.
De huizen die wij hebben gehuurd waren nieuwer.
Het park zelf vonden wij prima. Er was destijds een klein winkeltje, speelveldjes en niet te vergeten het meer met ligweide (loopt glooiend af naar oever).
Aan de overkant van het meer (20 minuten lopen?) is een rodelbaan. Vonden de kids super.
Dan ook nog een klein overdekt zwembad.
Heel geschikt allemaal voor kleine kinderen. Onze oudste is inmiddels 13 en (vinden wij) te oud voor Silbersee. Tot een jaar of 10 helemaal leuk!

Succes met je keuze!
Mireille

judiths mama

judiths mama

15-12-2009 om 13:58

Goeie herinneringen

Wij hebben daar afgelopen zomer een heel fijne vakantie gehad. We hadden een vrijstaand huisje, 6 persoons, met z'n vieren. Hoef je geen rekening te houden met buren boven of beneden. Strandje + meertje op loopafstand. Inderdaad aan de overkant niet alleen een rodelbaan, maar ook een speeltuinje, biergarten, springkussen etc. De omgeving is heel erg mooi, veel oude dorpjes met vakwerkhuizen, mooie stadjes.

Ik zou zo weer gaan!
Saskia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.