Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bibi72

Bibi72

04-12-2011 om 23:12

Funcooking centerparks

Over een tijdje ga ik met mijn gezin naar centerparks. We zitten te denken om een 'funcooking' pakket te bestellen, en dan daar te gourmetten. Ik kan alleen nergens op de site vinden wat er in zo'n pakket zit. Heeft iemand dit al eens gedaan en kan mij vertellen wat ik ongeveer kan verwachten van zo'n pakket? We gaam met 2 kinderen en 2 volwassenen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wintersport

Wintersport

05-12-2011 om 16:03

Wij...

Wij hebben het weleens meegenomen naar wintersport. Gourmetstel, 3 sausjes, wat vlees (ingevroren) die wij lekker vinden en een stokbrood kopen we daar. Leuk en gezellig en manlief helemaal blij dat we dat gesnik niet in huis hebben.

Marie

Marie

05-12-2011 om 17:11

Verlengsnoer

hallo
Informeer in elk geval of er een elektrisch of een gourmetstel met branders bij zit. Zorg bij een elektrisch gourmetstel in elk geval voor een verlengsnoer!
Wij nemen trouwens altijd ons eigen elektrische gourmetstel + verlengsnoer mee en kopen het vlees e.d. meestal bij een supermarkt buiten het park. Is goedkoper en je kunt het pakket zelf samenstellen.
Veel plezier in elk geval.

Bibi72

Bibi72

05-12-2011 om 22:39

Bedankt!

Bedankt voor de reacties! Zelf meenemen is natuurlijk ook een optie, maar het leek ons wel makkelijk zo. Bovendien hebben we maar een klein autotje, dus we moeten nog even kijken of het gourmetstel meekan. Het verlengsnoer is ook een goede tip! We gaan er nog even over nadenken! Trouwens, CP vind ik ook duur, maar een tijdje geleden waren we er met vrienden. Dat verblijf was op onze naam geboekt omdat wij een doorlopende annuleringsverzekering hebben. En nu kreeg ik een brief dat ik als een 'terugkomactie' het huisje voor de halve prijs kreeg! Daardoor viel het nu erg mee!

Ooit gedaan

En we kregen genoeg. Vlees, sausjes, rauwkost, stokbrood, kruidenboter enz.

Ontzettend makkelijk en erg smakelijk. Een uurtje na aankomst kwamen ze alles brengen. Heerlijk relaxt.

Geen gesjouw en na de gourmetactie wordt het gourmetstel + toebehoren de volgende dag netjes opgehaald.

Je hoeft dus nergens aan te denken, easy does it.

Snuggle's

Snuggle's

07-12-2011 om 23:24

Ook gedaan

Wij hebben het ook wel eens gedaan. Ik vond het behoorlijk compleet met van alles erbij, ook een verlengsnoer trouwens. Zelf meenemen is vast goedkoper, maar dit was wel erg makkelijk.

Wij ook

Was prima voor elkaar en zelfs een verlengsnoer zat erbij. Alles werd keurig gekoeld gebracht en `s avonds konden we de hele boel buiten neerzetten. Van alles wat, goed gesorteerd. Ik vond het wel makkelijk.Ik vond het een extra stukje luxe, alles kant en klaar, ook wel eens lekker toch?
Veel plezier!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.