Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Gent, brugge of antwerpen

We zitten volgende week een weekje in Zeeland vakantie te vieren en hebben het plan om 1 dagje richting België te gaan. Nu twijfelen we over welke stad we gaan bezoeken: Gent, Brugge of Antwerpen. Geen enkele ervaring met deze steden. Onze zonen zijn 9, 13 en 16 jaar. Wat zou nou een leuke stad zijn voor ons om te bezoeken? Iemand tips? Ben benieuwd!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Brugge

Ik wil niet zeggen dat Antwerpen en Gent niet leuk zijn, maar Brugge is zoooo mooi! Prachtige oude gebouwen, mooie grachten waar je in kunt varen. Een toren (kerk in het centrum aan plein)om te beklimmen en niet ver van Zeeland. Hebben wij ook eens gedaan. Ik denk dat je met 3 jongens daar veel plezier kunt hebben. O ja, je kunt er ook in een koets rijden, met paard ervoor. Leek mij zo leuk, maar ja hubbie weigert...

Dorry

reina

reina

25-07-2010 om 14:13

Wat?

wat wil je doen? Ik vind Antwerpen het leukst als je wilt shoppen en terrasjes pakken. Brugge vin dik wel erg toeristisch, maar vor een dagje wel kneuterig leuk, Gent heeft denk mijn voorkeur, leuke winkeltjes, leuke terrasjes en leuke musea

Anke3

Anke3

26-07-2010 om 18:23 Topicstarter

Nou....

Nou wordt het wel lastig dus. Maar met jullie tips denk ik dat het toch Brugge wordt, ik hou wel van een beetje kneuterig :o) Ik zal ook nog even googelen op Brugge.....
Bedankt voor de tips! Het wordt vast leuk!

Bootje

Wij zijn jaren geleden eens in Brugge geweest, en hebben daar een leuk boottochtje gedaan op de "grachten".
En ik meen dat er ook een toeristenbusje -of treintje (weet ik niet meer zeker) rondrijdt.
Dat soort dingen zijn voor onze dochter (9) vaak het hoogtepunt van de dag.

ilsepilse

ilsepilse

28-07-2010 om 22:39

Chocolademuseum niet vergeten

in Brugge !!
en het Minnewaterpark !

have fun
back to my roots

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.