Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Gezocht: resort leuk voor kinderen

Hallo,

ik vind het zoeken van een vakantie erg moeilijk. Mijn dochters zijn 6 en 7 jaar. We willen graag naar Spanje of Mallorca in een All in resort. Heerlijk relaxed is dat.

Eerste jaar waren we in Palma Bay Club Resort Mallorca. Op zich een goed park, alleen een hoop bezopen en luidruchtige jeugd terwijl het geschikt zou zijn voor gezinnen. Niet dus... Niet voor herhaling vatbaar!
Afgelopen jaar naar Sun Club Eldorado. Veel rustiger park doordat er geen feestjeugd was en goed verzorgd. Echt gezinspark en voor stelletjes. Geen vriendengroepen. Voor herhaling vatbaar, maar we zijn er al ooit geweest dus willen we wat nieuws. Er moet toch meer zijn?

We willen een nieuw resort ontdekken, echt geschikt voor gezinnen. All inclusief, zwembaden, avond kids club moet er zijn. En een animatie team, liefst NL talig voor ze.

Ik ben op zoek naar tips, want ik vind dat het veel te moeilijk zoeken is op internet.

Groetjes,
Sandra Peeters

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.