Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Giethem/Ommen waar winkelen?

Waar kun je het beste winkelen als je in Giethem zit? En dan met de fiets? Het liefst waar een beetje wat te winkelen valt.

mut

mut

09-08-2023 om 19:40

Wat bedoel je precies met winkelen? Even een supermarkt binnen voor noodzakelijke dingen of uitgebreid langs winkels slenteren. Ommen is niet echt groot maar zeker voor supermarkten zal er genoeg keus zijn. Uitgebreider zou ik naar Hardenberg of Zwolle gaan. Ik ben ervan uitgegaan dat je Giethmen bedoelde 

Kikki39

Kikki39

09-08-2023 om 19:53 Topicstarter

ja giethem. Ja uitgebreid winkelen met kledingzaken en wat te fietsen is vanuit giethem

Kikki39

Kikki39

09-08-2023 om 19:54 Topicstarter

is hardenberg iets?

Ommen is heel toeristisch. Redelijk wat winkels. Even een ijsje halen bij Ekkelenkamp 😋
Hardenberg is wel wat groter, moet wel leuk zijn ( ben er nooit wezen winkelen)

mut

mut

09-08-2023 om 21:52

Ik weet niet hoe Hardenberg nu is, ben er al 16 jaar weg. Maar toen had ik geen behoefte om ergens anders naar toe te gaan ( nou ja, in de 13 jaar dat ik er woonde ben ik 1 keer naar Utrecht geweest en een heel enkele keer naar Zwolle voor bv om een viool te kopen). Eerlijk is wel dat ik geen winkel-fan ben. Hoe ver fiets je normaal? Hardenberg is net iets meer dan een uur, Zwolle anderhalf. Trein pakken in Ommen ? 

Kikki39

Kikki39

09-08-2023 om 21:52 Topicstarter

oke bedankt

Het is Giethmen niet Giethem.

Kikki39

Kikki39

10-08-2023 om 09:54 Topicstarter

ah oke

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.