Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-11-2010 om 10:04
Dag allemaal,
mijn man houdt van skien en wilt graag onze zoon met de ski-koorts besmetten. Hij is al een paar keer met collega's naar Kirschberg in Tirol geweest en was er positief over. Nu willen we dus een week met de Kerstvakantie daar naartoe. ALleen: er zijn veel hotels en we zien door het bos de bomen niet meer! Onze eisen zijn: grote slaapkamer met z'n 3-en, restaurant voor 's avonds in het hotel/pension, het liefst sauna en voor moederlijef een zonneteras zodat ik lekker onder een deken mijn boeken buiten kan lezen als het zonnig is. Wie weet iets? We gaan van 18 t/m 25 december. Dagje eerder of later is ook mogelijk,
Sini
08-11-2010 om 10:17
Lifthotel kirchberg
Maar wij zijn daar eens in de zomer geweest. Volgens mij is het echter een echt wintersporthotel. Heel keurig, grote kamers, goed eten. Wij waren zeer tevreden (overigens een reis geboekt bij pharos reizen van de anwb).
09-11-2010 om 17:50
Hotel kroneck
Staat naast het Lifthotel, hier hebben wij in de herstvakantie all-inclusive gezeten. Wel een eindje van het dorp af, maar daarom wel zo rustig. Verder alles wat je wilt: zwembad (ook buiten, heel bijzonder als er sneeuw ligt), sauna, heeerlijk ontbijtbuffet en ook het eten was er prima.
Wij hadden een familiekamer, dwz een woonkamer (met een uitschuif-bank waar wij op sliepen) en een aparte slaapkamer met tweepersoonsbed voor de kinderen. Wij hadden zelfs een keukentje in onze kamer (met eethoek), maar omdat wij all-inculsive zaten hebben wij daar geen gebruik van gemaakt. Wij hebben overigens ook geboekt via Pharos. Ik hoop dat je nog een plekje kunt vinden!
Groetjes Luna