Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Didi68

Didi68

05-04-2010 om 09:26

Goedkoop hotel in calais

in de meivakantie gaan we naar Zuidwest Engeland. Nu is het plan om naar Calais te rijden, daar de ferry te nemen, en dan door te rijden naar Devon. De boottocht is al betaald en ligt dus vast.

Maar dat blijkt toch wel een heel eind te zijn, iets van 750 of 800 km. En ik rijd in mijn eentje (mijn reisgezelschap is pas 8 en mag dus nog geen auto rijden).
Dus nu overweeg ik om een dag eerder te gaan rijden, en dan in Calais te overnachten.

Wie weet een goedkoop maar toch redelijk kindvriendelijk hotel in de buurt van Calais?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Formule 1

Wij waren een jaar of 5 geleden op vakantie in Calais, gewoon iets van een dag of 4, en hebben toen in een Formule 1 geslapen die vlak naast een hypermarché zat. Was ook niet te ver van de stad en het strand. En erg geodkoop!

Rembrand

Rembrand

06-04-2010 om 09:06

Criminaliteit rondom calais.

Kijk wel uit op de wegen rondom Calais !
De politie is er veelvuldig aanwezig en dat is niet voor niets. Stop niet als auto's proberen je aan de kant te krijgen ! ( tenzij je kunt zien dat je door politieagenten aangehouden word ). Er worden daar regelmatig mensen beroofd namelijk.
Ik zou liever een stuk voor Calais ergens overnachten. Het is echt geen prettig gebied om te rijden en verblijven.
M.

Stukje verder

Hoi! Kun je misschien toch niet zonder die overnachting op de boot? Je hebt dan, na de toch wel lange autorit, een uurtje of twee rust (ik neem aan dat je naar Dover vaart?). Neem dan in Engeland bij Dover in de buurt een B en B. Kun je daar een dag, of misschien wel twee, relaxen voor je verder rijdt.
(Zo gaan wij het tenminste doen komende zomervakantie naar Schotland)

Tja

Ja, dan kun je echt niet anders, snap ik!
Ik wens je in ieder geval een hele leuke vakantie toe!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.