Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Marieke

Marieke

12-03-2010 om 10:04

Goedkoop reizen naar engeland en ierland

Ik heb deze zomer een feest in Londen en wil dit najaar naar een concert in Ierland. Wie weet hier de goedkoopste manier om er te komen en boek je lang van te voren of wacht je het laatste moment af? Ik reis alleen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

12-03-2010 om 10:26

Ryan air

Zowel naar Londen als Dublin met ryan air gevlogen. het is handiger als je kunt spelen met de data, dan vlioeg je soms heen en terug met alles erbij voor een paar tientjes of minder. Maar ik zou nu al boeken, hoe eerder van te voren hoe meer kans op goedkope vluchten.
In Londen Stanstedt de Stanstedt express/trein naar hartje Londen nemen. (Die was trouwens duurder dan de hele vlucht, wij vlogen heen voor nop en terug voor 20 euro.)
Nou vergeet ik wel te vragen waar je woont, Ryan air vliegt vanaf Eindhoven en Weeze, voor ons een half uurtje rijden.

Mover

Mover

12-03-2010 om 16:16

Lowcostairlines

Kijk op lowcostairlines.nl Hier staan waarheen de verschillende luchtvaartmaatschappijen vliegen. Sowieso is het altijd aan te raden om goed te kijken naar verschillende data (heen/terug). Kan heel veel geld schelen.

Succes met kiezen.
Oh ja, prijzen kunnen varieren per dag. Het is niet gegarandeerd dat hoe eerder geboekt hoe goedkoper jr vliegt.

Boottochtje

80 euro met de auto op de boot van Oostende naar Ramsgate.

Marieke

Marieke

13-03-2010 om 21:30

Bedankt voor de tips

Ik ben al fanatiek aan het speuren. Ongelooflijk wat het kan schelen. Met de auto op de boot gaat niet lukken. Tegen die tijd hebben we waarschijnlijk geen auto meer, maar daarom wel geld voor dergelijke tripjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.