Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tango

Tango

09-06-2018 om 17:55

Goedkope overnachting Almere

Zoon heeft volgende week zaterdag behoorlijk vroeg een voetbaltoernooi in Almere. Bij ons vandaan een uur rijden. Nu bedacht ik dat het misschien handig is op vrijdag al die kant op te gaan. Maar waar zou je dan goedkoop kunnen overnachten? Het leukst zou zijn op een park, zodat er evt. meerdere ouders met spelers kunnen boeken en we dus met elkaar kunnen, maar iets als De Eemhof is al gauw erg duur.
Iemand een leuke tip?

misschien een camping?

Ik ken er twee in Almere. De eerste zit aan het Weerwater en de tweede in de bossen bij stadslandgoed de Kemphaan.

http://www.waterhout.nl/
http://www.camping-almere.nl/

V@@s

V@@s

09-06-2018 om 19:13

wat is een uur

Als je op moet pakken op een logeeradres kost dat ook tijd. Volgens mij is de reisafstand niet genoeg om een overnachting te rechtvaardigen.

Triva

Triva

09-06-2018 om 23:36

Idd

Wat is nu een uur op zaterdagochtend? Of je moet lekker weg willen maar ik snap dit niet zo geloof ik. Wij hadden regelmatig wedstrijden op een uur enkele reis. .

Hier

Dochter heeft binnenkort ook een toernooi in Almere en voor ons is het ook een uur rijden. Nog geen idee hoe laat we er moeten zijn maar dat zal ook vroeg zijn. Dus vroeg opstaan en vroeg de deur uit. Zou pas aan vernachten denken als het meer dan twee uur rijden is denk ik. Maar goed, geen antwoord op je vraag helaas. Op een park kun je volgens mij niet 1 nacht verblijven. Zou dan kijken naar een budget hotel. Kun je ook met een heel team verblijven als dat zo uitkomt is mijn ervaring.

Fransien

Fransien

10-06-2018 om 13:01

AirBnB, couch surfing?

Als je graag een overnachting wil, gewoon doen.
Misschien is er bij AirBnB of couch surfing iets leuks te vinden.

Tihama

Tihama

10-06-2018 om 15:15

Waar in Almere?

Ik zou voor 1 uurtje reistijd echt niet beginnen aan een hotel. Almere is behoorlijk uitgestrekt. Van West naar Oost ben je alleen al 25 minuten per auto onderweg. En van zuid naar noord idem.

Dus als je het hotel op de verkeerde plek hebt, dan ben je veel tijd kwijt. Met inchecken en uitchecken ben je je uur voordeel al kwijt.

Daarnaast is Almere inmiddels bovenmatig populair bij toeristen, waardoor vanaf maart alle hotels vol zitten, zeker in het weekend. Voornamelijk omdat er in Amsterdam helemaal geen plek meer is.

Ik zou gewoon op tijd opstaan.

Maar als je toch wil: jachthaven Haddock verhuurt een soort woonbootjes. Als het mooi weer is, is dat een leuke plek aan het water.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.