Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Lena3

Lena3

08-12-2008 om 16:30

Goedkope vluchten naar rome

In de meivakantie willen wij graag met ons gezin (5 pers.) naar Rome. Nu heb ik 2 jaar geleden via Ryan Air geboekt en dat was toen veel goedkoper dan via de KLM. In totaal iets van 700 Euro. Als ik nu probeer te boeken, komen we al over de 1000 Euro uit. Volgens mij worden de stoelen bij Ryan Air duurder als je later boekt of kan het dat ze nog goedkoper worden als ik een paar weken wacht?
Weet iemand hoe wij anders zo goedkoop mogelijk naar Rome kunnen vliegen? Het mag vanaf Schiphol, Rotterdam of Eindhoven, maar het liefst zonder overstappen. Ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

08-12-2008 om 19:23

Wachten

Lena:
"Volgens mij worden de stoelen bij Ryan Air duurder als je later boekt of kan het dat ze nog goedkoper worden als ik een paar weken wacht?"
Waarschijnlijk niet. Waarschijnlijk zijn er al veel stoelen voor die vlucht geboekt.

Niet wachten

Mijn ervaring is dat hoe vroeger geboekt, hoe goedkoper.

Ryan Air is overigens (mede ook door allerlei taxen) ook een stukje duurder geworden. Niet veel, maar wel merkbaar.

Waarschijnlijk zijn de goedkope tickets al weg, want zou je bv begin oktober 2009 naar Rome willen dan betaal je voor 2 volw en 3 kids 625. Retour.

Het is net zoiets als kerst, op populaire data schiet de prijs omhoog

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.