Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Viooltje

Viooltje

13-08-2018 om 14:03

Groepsaccomodatie waar je een optie op kunt nemen/annuleren?

Voor het paasweekend volgend jaar zoek ik een (groeps)accommodatie voor een familieweekend. We hebben een optie op een mooie plek, maar dat is via via en daar moet zeer waarschijnlijk voor geloot worden. De uitkomst horen we op 31 januari. En dat is te laat om nog een leuk alternatief voor zo'n populaire datum te vinden, ben ik bang. Dus ik wil als plan B iets boeken waar ik eventueel weer vanaf kan. Een annuleringsverzekering werkt hier niet, want het zou niet gaan om afzeggen vanwege 'zwaarwegende omstandigheden'. Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?

Ook suggesties voor een leuke plek zijn welkom trouwens. We zoeken iets in Nederland, voor 14 personen, met liefst minstens 4 aparte kamers voor de volwassen stellen. De 6 kinderen kunnen we husselen, of bij de ouders op de kamer, dat plooien we wel. En in de omgeving moeten wat leuke dingen te doen zijn, zowel voor mooi weer als voor slecht. Pasen in Nederland he, dat is geen garantie voor droog & zonnig helaas .

Hartelijk dank voor het meedenken!

V@@s

V@@s

13-08-2018 om 15:09

ik zou gewoon voor plan B gaan

Geen idee waarom die populaire locatie pas zo laat loot. Ik zou iets boeken waar ik zeker terecht kan.

Paasheuvel

Google eens op Paasheuvel Vierhouten. Zit misschien iets voor je bij. Wij zijn er jaren met veel plezier geweest.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.