Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Kaktus

Kaktus

25-05-2019 om 21:59

Grote en leuke kringloopwinkels (vooral kleding). Waar moeten we naar toe?

Hallo allemaal! Mijn dochter vindt het heel leuk om haar kleding te kopen bij kringloopwinkels en ze heeft mij een beetje aangestoken met het virus . Nu wil ik in de zomervakantie een dagje shoppen bij kringloopwinkels. Waar kunnen we dan het beste naar toe? Wij komen zelf uit Groningen. We vinden het niet erg om een paar uur te reizen, maken er een gezellige dag van. Het mooiste zou zijn als er een aantal winkels bijelkaar zit.

Niet handig

Kringloopwinkels kunnen goedkoop blijven omdat ze ruimte huren in gebouwen waar ze zo min mogelijk huur hoeven te betalen. Dus eigenlijk verwacht ik ze niet in een winkelstraat op een toplocatie met meerdere winkels binnen bereik.

Maar dat is mijn eigen ervaring. Bij de vernieuwing van het winkelcentrum hier is de kringloopwinkel verdwenen en verhuist naar een industrieterrein waar ik alleen met de auto kan komen. Niet iets om even gezellig te gaan winkelen.

Ik bel ze heel af en toe maar even op om te vragen of ze iets hebben dat ik zoek, dan kan ik de moeite een keer doen.

www.allekringloopwinkels.nl

Daar kun je per stad kijken of er veel kringloopwinkels bij elkaar zijn.

Lou

Lou

26-05-2019 om 15:16

Rondje

Wij rijden wel eens een rondje kringloopwinkels: Soesterberg, Amersfoort, De Bilt. Niet te doen met openbaar vervoer, maar met de auto kan het makkelijk. Drie grote en best mooie kringloopwinkels. Hoewel.... ik zou er ook weer niet speciaal voor uit Groningen gaan komen denk ik.

Kortom, kijk toch maar gewoon op de site die Lilian geeft.

Kaktus

Kaktus

26-05-2019 om 17:09

Dank je wel

Ik ga die site even bekijken Lilian!!!!!

Graag gedaan

Je kunt op kleding filteren. Succes en...shop ze!

Blossom

Blossom

26-05-2019 om 21:05

IJhallen

Dochter en ik slagen vaak en graag voor tweedehands kleding in de IJhallen in Amsterdam. Kijk anders even op hun site voor de volgende data. Wij vinden het vooral in de zomermaanden leuk omdat dan de markt buiten is en er nog meer kraampjes zijn. Kost trouwens wel entree, ik dacht rond de 5 euro.

mijk

mijk

26-05-2019 om 21:36

Doe ik gewoon in Groningen

Maar die ken je vast al

Kaaskopje

Kaaskopje

27-05-2019 om 00:09

Alkmaar

Op loopafstand van het station vind je een aantal winkels in een straat. Daarom in de volksmond ook wel kringloopboulevard genoemd. Vandaar uit is het zo'n 10 minuten lopen naar de binnenstad. Daar is het ook leuk winkelen.😃

Groningen (Kaktus / Mijk)

Nu er 2 experts in de groep zitten - welke 2e handswinkels in Groningen raden jullie aan?
Ik kom er af en toe wel 1 tegen, maar loop te weinig door de stad (of ben te gefixeerd op mijn andere hobby.... borrelen.... en zie vooral tentjes waar ik dat graag doe)

Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2019 om 10:20

Magazijn verkoop

Het is geen kringloop, maar je zou ook eens kunnen kijken of je berichten ziet van magazijnverkoop. Daar kun je van merkkleding voor belachelijk weinig geld flink inslaan. Ga dus vooral naar de Kringloop, maar dit ernaast is zeker voor je dochter leuk voor haar portemonnee. Je moet wel tegen drukte kunnen en direct bij aanvang aanwezig zijn, is mijn ervaring. Je moet er wat voor over hebben, zo voelt het wel voor mij. Ik ben tot nu toe twee keer met iemand mee geweest. Zonder auto kan het lastiger zijn, vanwege de bereikbaarheid.

Omdat ik eens wilde kijken wat ik op dit gebied voor je kan vinden, kwam ik op een website terecht waar veel dit soort verkopen op verzameld staan. Dat heet stockverkopen en dan een punt en dan nl .

Emmawee

Emmawee

29-05-2019 om 16:01

Find

Is een leuke tweedehands kledingwinkel in Groningen. Zit op het Damsterdiep.

Emmawee

Emmawee

29-05-2019 om 16:24

Alle kringloopwinkels

https://allekringloopwinkels.nl

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.