Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Pelle

Pelle

11-09-2010 om 13:55

Herfstvakantie in de uk?

Wie weet of de kinderen in de UK herfstvakantie hebben de laatste week van oktober?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hibiscus

Hibiscus

11-09-2010 om 16:13

Wij wel

Maar ik weet niet of dat in alle streken zo is. Wij zitten in Surrey. Veel privescholen hebben de laatste twee weken zelfs vrij. Google anders op half term dates

Groet
Hibiscus

Schotland

Ik weet niet naar welk land je wilt in de UK, maar in Schotland de week van maandag 11 oktober.

Dronken engelsen

zijn meestal niet de families met kinderen, maar de mensen zonder kinderen, die misschien juist buiten de schoolvakanties gaan, snap je me nog :o) ?

Judith

Judith

12-09-2010 om 13:08

Deze zomer nog

Hoi,

Wij zaten deze zomer nog in vier verschillende stacaravanparken in Noord-Engeland en Schotland. Totaal geen last gehad van dronken mensen hoor. Zelf zijn we de gokhallen niet in geweest, wij waren overdag altijd weg, en 's-avonds zaten we gewoon lekker in de caravan. In Schotland zaten we in park Seton Sands vlak bij Edinburgh. Daar hadden we een fantastisch mooie caravan, luxer dan ons eigen huis!
Als je niet de goedkoopste caravan uitkiest, zit je ook niet heel erg hutje-mutje. We zaten op een leuk rond pleintje, prima dus.
Gewoon doen, niet teveel naar Zoover kijken!

groet, Judith

Pelle

Je kunt ook andersom redeneren: als je ziet welke week/ weken het duurste zijn in het vakantie park, dan weet je wel dat het daar vakantie is :o)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.