Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-09-2010 om 13:55
Wie weet of de kinderen in de UK herfstvakantie hebben de laatste week van oktober?
11-09-2010 om 16:13
Wij wel
Maar ik weet niet of dat in alle streken zo is. Wij zitten in Surrey. Veel privescholen hebben de laatste twee weken zelfs vrij. Google anders op half term dates
Groet
Hibiscus
11-09-2010 om 16:48
Schotland
Ik weet niet naar welk land je wilt in de UK, maar in Schotland de week van maandag 11 oktober.
11-09-2010 om 20:41
Dronken engelsen
zijn meestal niet de families met kinderen, maar de mensen zonder kinderen, die misschien juist buiten de schoolvakanties gaan, snap je me nog :o) ?
12-09-2010 om 13:08
Deze zomer nog
Hoi,
Wij zaten deze zomer nog in vier verschillende stacaravanparken in Noord-Engeland en Schotland. Totaal geen last gehad van dronken mensen hoor. Zelf zijn we de gokhallen niet in geweest, wij waren overdag altijd weg, en 's-avonds zaten we gewoon lekker in de caravan. In Schotland zaten we in park Seton Sands vlak bij Edinburgh. Daar hadden we een fantastisch mooie caravan, luxer dan ons eigen huis!
Als je niet de goedkoopste caravan uitkiest, zit je ook niet heel erg hutje-mutje. We zaten op een leuk rond pleintje, prima dus.
Gewoon doen, niet teveel naar Zoover kijken!
groet, Judith
12-09-2010 om 21:24
Pelle
Je kunt ook andersom redeneren: als je ziet welke week/ weken het duurste zijn in het vakantie park, dan weet je wel dat het daar vakantie is :o)