Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nasha 1st

Nasha 1st

29-03-2010 om 22:48

Het bieden op vakantieveilingen.nl

Dit is nu zo'n situatie die ik onlangs bedoelde, dat iemand het eigen bod overbied:

http://www.vakantieveilingen.nl/8/416155/Bungalows/Ontdek_Slagharen_en_overnacht_in_een_Arizona

Is toch gek? En in 2 minuten tijd ofzo....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gewoon dom

Is gewoon erg stom en heeft geen enkele nut. Je moet in principe de laatse minuut in de gaten houden, zorgen dat je al ingelogd bent en ik ga pas de laastst 10 seconden bieden en tel van 10 terug naar 3 en klik dan op bevestigen. Als je achter elkaar hoger bied, dan drijf je alleen de eindsom omhoog.

Nasha 1st

Nasha 1st

30-03-2010 om 08:50

Mijn gevoel is dan ook

dat dit medewerkers van de aanbieder zijn en zo proberen nog een fatsoenlijke prijs te krijgen....

Jesse_1

Jesse_1

30-03-2010 om 09:35

ze blijft maar doorbieden...

Puck

Puck

30-03-2010 om 11:32

Als dit medewerkers zijn

Dan willen ze het gewoon dus niet kwijt voor een lage prijs. Plaats dan geen biedobject zou ik zeggen.

Denk het niet

Als dit medewerkers zouden zijn ,dat moeten ze de prijs omhoog drijven, mar als ze twee biedingen achter elkaar hebben en bijv. de laatste ook heeft het helemaal geen nut gehad. Denk dat er mensen zijn die niet weten dat dit alleen meer gaat kosten voor hunzelf. Niet iedereen is zo slim als wij....Wat ik wel eens gedaan heb, omdat ik op het moment van sluiting niet thuis was een hoog bod neer gezet omdat je dan misschien niet overboden wordt.Maar ook dat is nog nooit gelukt bij mij.

Puck

Puck

30-03-2010 om 12:49

Moyodo

Maar bij deze veiling heeft deze mevrouw niet 2 keer achter elkaar geboden, maar wel een keer of 10! Zo dom is toch niemand?

Puck

Puck

30-03-2010 om 12:55

Aanvulling

soms zit er wel een andere bieder tussen, maar dan weer 2-3 keer achter elkaar

Daarom juist

Dan zie het nut niet van het bieden. Dit zie ik trouwens niet vaak zo als deze. Heb wel eens gezien dat een rare naam, leek van een bedrijf, aan het eind een heel hoog bod deed. Maar zoals deze mvrouw is wel erg gek. Als dat een medewerker is zie ik het nut niet.

Yta Chalne

Yta Chalne

30-03-2010 om 13:28

Mp principe?

Ik denk dat mensen als deze mevrouw in de war zijn met hoe het op marktplaats gaat. Ze biedt, en als ze niks hoort denkt ze niets gekregen te hebben en biedt ze wat meer.
Sneu.

Er zelf bij

Heb gelezen wat er stond bij je link, maar je bent er zelf bij. Je kunt maar met € 50,- per keer omhoog en als iemand zeker dat reisje of wat dan ook wil hebben en eerst uitgezocht heeft wat het normaal kost weet je ook wat het maximum is wat je wilt bieden. Dus moet je meerdere keren €50,- bieden, om richting maximum te gaan. Dan haken veel mensen al af.Ik heb wel eens een bedrag geboden en dat was hetzelfde als degene die won, maar die was 1 sec. eerder.
Ik heb nu 5x geboden en het al in huis liggen en hoef alleen maar te reserveren. Ze werken met de aanbieders samen en die kijken wel uit dat het wel klopt allemaal. Ik reken altijd uit wat ik kwijt ben als ik normaal boek, daar moet ik ruim onder blijven, dus daar ligt mijn grens, incl de veilingkosten€4,- en bankkosten€2,50

Kaaskopje

Kaaskopje

31-03-2010 om 01:09

Eens

Als ik mee bied dan heb ik een bedrag in mijn hoofd waar ik niet teveel overheen wil gaan. Lukt dat niet dan laat ik een veiling lopen. Zolang ik (veel) goedkoper uit ben dan bij een normale boeking klaag ik niet en heeft vakantieveilingen voor me gedaan wat ik ervan verwachtte.
Ik denk overigens dat er echt mensen zijn die het systeem niet begrijpen en dus op een weinig zinvolle manier bieden.
Mensen die kritiek uiten zijn meestal een heel klein aandeel van de mensen die gebruik maken van hetgeen waar over geklaagd wordt. De mensen die tevreden zijn hoor je vaak niet. Dat er meer mensen het gevoel hebben dat er iets rammelt bij de biedingen wil niet zeggen dat het dús waar is.
Vakantieveilingen biedt een leuke manier om je vakantiekosten te drukken. Je bent er zelf bij hoe gek je je laat maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.