Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Het grote sauna topic mét gemoedelijke sauna's

Zoals ik anders aangaf moet ik, en niet mijn vriend wennen om naakt naar de sauna te gaan.
Maar zijn argumenten vond ik wel sterk; lekker zijn, zwemmen, zonnen en genieten van de zon, en voor mij benadrukte hij nog dat ik me geen zorgen hoef te maken over mijn bikini om de x tijd wel goed zit.
Heb ik nog nooit gedaan. Beetje spannend . Om deze uitdaging leuker te maken vraag ik me af.

Wat zijn nu fijne kleine, gemoedelijke sauna's? Echte aanraders zoek ik.

Mijn vriend zijn favoriete sauna zijn top alvio, spa sense, aken, keertje in busloo geweest maar dit vond hij erg groot. Als ik een vriendinnen weekend heb, gaat naar het Strandsauna in Borkum.

@Emma

@Emma

27-06-2018 om 10:59

prettig

Als je je niet prettig voelt in je blootje is geen enkele sauna gemoedelijk.
Wat bedoel je met een bikini die om de x tijd wel goed zit?

HeyElsje71

HeyElsje71

27-06-2018 om 11:31 Topicstarter

hejhej

@Emma Wel. Heb zo'n badkledingdag als eens bezocht. Vond het niets om te zweten in badkleding. Ow, ben ik de enige die tijdens een dagje zwemmen af en toe bezig is met de bikini om deze goed te doen na het zwemmen in de zee, zwembad...

Paddington

Paddington

27-06-2018 om 11:53

volop keuze

Het is even in de rondte kijken. De Veluwse bron of Sauna drome zijn een stuk kleiner dan Bussloo.

40er

40er

27-06-2018 om 12:24

Keizer

In Oldenzaal. Klein, best voordelig, maar vooral heel relaxed.

Lies

Lies

29-06-2018 om 01:14

groot?

Ik moet elke keer lachen als ik deze en de andere draad zie die Heyelsje heeft gestart. Het grote ..topic en dan komen 6 en 4 reacties. Het past ook helemaal niet bij dit forum, tenminste ik heb nog niet eerder gezien dat iemand haar draad als " groot" aankondigde. Denk dat het iets is wat gebruikelijk is op het viva forum? Hoe doen jullie dat eigenlijk? Lezen jullie eerst wat op een nieuw forum om te kijken wat de mores zijn of zetten jullie meteen je bericht neer?

Elsie

Elsie

29-06-2018 om 07:58

Lies

Met jou eens -).

Denk alleen dat je voor jouw vraag beter een apart topic kunt starten, want anders lezen alleen de mensen jouw vraag die in een groot sauna-topic geïnteresseerd zijn. En we hadden al geconstateerd dat dat er niet zo veel zijn.

Emmawee

Emmawee

29-06-2018 om 08:36

Het grote grote topic topic!

Mijntje

Mijntje

29-06-2018 om 09:17

naakt naar de sauna gaan

Naakt naar de sauna gaan. Ik denk dat je wel gekleed er naar toe gaat en daar je kleren uit doet. Even om misverstanden te voorkomen
Verder zeg je : moet ik wennen aan naakt naar de sauna te gaan. Het woordje moet. Niks moet. Waarom? Je kan ook in een burka naar het strand. Als je je er niet prettig bij voelt om bloot te zitten met wildvreemde mensen om je heen, is dat prima.

Ad Hombre

Ad Hombre

29-06-2018 om 15:45

Tweakers

Die uitdrukking "Het grote...topic" wordt veel gebruikt op het Tweakers forum. Een forum waar veel puisterige pubers elkaarde loef af proberen te steken over techniek. Goeie kans dat zo'n puber hier af en toe de boel komt opschudden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.