Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Hoe aan te pakken? [puber mee naar naturistencamping]

Mijn man en ik willen dit jaat naar een naturistencamping.
Maar onze puberzoon ziet dat helemaal niet (meer)zitten.
Door zijn leeftijd gaat hij bloot nu vreemd vinden, waar hij er voorheen geen probleem mee had.
Hoe ga ik er nu een voor iedereen leuke vakantie van maken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zoetertje

zoetertje

21-04-2011 om 12:00

Mja

Mijn man en zijn broers wilden dat ook niet meer op gegeven moment, en zij bleven dus thuis in de weekenden dat hun ouders naar de nudistencamping gingen. Ik zou, als ik graag wilde dat mijn zoon meeging, de keuze maken voor een gewone camping.

Iedereen moet zich prettig voelen

iedereen voelt zicht prettig, dat lijkt mij een belangrijke voorwaarde voor naturistisch kamperen met een gezin. Als dat bij één van de gezinsleden niet zo is, dan kan je onderzoeken of er voorwaarden zijn waardoor hij zich wel prettig zou kunnen gaan voelen. Als dat niet zo is, dan rest er volgens mij niks anders dan in elk geval dit jaar naar een textielcamping te gaan.

Je zou eens kunnen kijken of je op het forum van de nfn-site iets kan vinden over dit onderwerp.

groetjes van Purk

Tijgeroog

Tijgeroog

22-04-2011 om 11:08

Puber-vriendelijke naturistencamping

Er zijn wel wat campings waar pubers zich ook op hun gemak voelen, waar het geen probleem als ze niet bloot lopen, waar andere pubers zijn, waar puberdingen georganiseerd worden. Vaak de grotere campings, bijvoorbeeld Arnaoutchot aan de atlantische kust. Maar vraag eens rond op www.naturistenforum.nl, dat vind ik een erg geschikt forum.
En als hij echt niet wil, tsja, dan houdt het op. Misschien een compromis, een week een camping van jullie keuze (waarbij jullie rekening met hem houden), de andere week een camping van zijn keuze.
En ga niet lopen mopperen als hij in een broek of met een handdoek om loopt, dat bevordert de sfeer ook niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.