Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-07-2010 om 11:11

Hoe het was in de nieuwe tent:

in één woord geweldig! Bedankt voor alle tips. Tent was samen met oudste snel op te zetten, ik heb gekozen voor luchtbedden ipv selfinflating, stoelen waren prima maar het tafeltje iets te klein. Ik had een kast van de Hema er bij voor de borden en pannen en daar was ik wel erg blij mee. Ondanks dat ik bijna alles klein in volume had gekocht had ik wel een auto vol. Wanneer ik naar een wat kouder gebied ga en dus dikkere slaapzakken nodig heb dan gaat het niet meer echt passen. Nu had ik netjes de hoedenplank er op en de kinderen hadden voetenruimte.
Misschien ga ik van het najaar nog een keer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Henriette123

Henriette123

29-07-2010 om 15:58

Zitten op slaapzakken

Als je kinderen niet meer in een autostoeltje zitten, kun je ze ook op de slaapzakken laten zitten; scheelt veel in de ruimte.

Niet eten

maar dan mag er bij mij in de auto niet gegeten of gedronken worden.........
Plak ik s'nachts in de slaapzak vast tussen de koekkruimels!

Kari1

Kari1

29-07-2010 om 17:18

Slaapzakken

dat deden wij ook, slaapzakken uitgevouwen maar wel dichtgeritst in de lengte op de achterbank leggen, en daar de kinderen bovenop. Bijkomend voordeel van het hoger zitten is dat je dan onder hun voeten, tussen de voor- en achterstoelen, ook nog wat kwijt kan. Daar ging bij ons de zak met tentstokken, die is stevig genoeg om met de voeten op te steunen. Scheelt weer een hoop ruimte in de kofferbak.
Kari

Vera*

Vera*

07-08-2010 om 18:44

Fleece

Als je verwacht dat de slaapzakken in het najaar te koud zijn kun je fleeceslaapzakken kopen, ongeveer 10-11 euro, of een flanellen laken dubbel vouwen en dat als zak dichtnaaien. Voor een zelfgemaakte lakenzak moet je niet te lang zijn, is ongeveer 150 cm lang dan (=breedte laken).

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

07-08-2010 om 18:52

Ik heb gewone en zomerslaapzakken, erg luxe

Ik heb 'gewone' slaapzakken voor iedereen en via werk Rosaman heb ik zomerslaapzakken die dus een stuk dunner zijn. Ik vind het wel kicken dat ik alles in de auto heb weten te krijgen (tafel, stoelen, kast enzovoort) én de hoedenplank er ook nog gewoon op. Zonder dakkoffer.
Volgende keer neem ik denk ik nog wel wat minder kleding mee en voor iedereen maar één handdoek. Tussendoor draai ik een was, heb ik nu ook meerdere keren gedaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.