Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-05-2010 om 13:28
Je hebt zoveel van die Motels in Frankrijk. Ik zoek voor juli weer een motel maar kan niet meer op de naam komen. Je hebt etap, formule F, B&B, maar er is er nog 1 dacht iets van orange??? Je kan er slapen en ;s ochtends ontbijten. Voor iets van 40,- Wie kan mij helpen. En als het een 3 persoonskamer is(namelijk zo bij de meesten) kan ik toch wel een klein kind in logeerbedje op de kamer hebben?
Groetjes mass
19-05-2010 om 22:23
Premiere classe
Is ook prima voor een nachtje.
Vergelijkbaar met Etape enzo, maar niet erg duur en wel heel schoon.
19-05-2010 om 22:24
O ja, geen ontbijt
In Premiere Classe zou ik geen ontbijt reserveren want dat is erg duur in verhouding wat je ervoor krijgt. Wij gaan doorgaans naar een grote supermarkt in de buurt en halen daar lekker croissantjes enzo. Vaak zit daar ook nog wel een restaurantje bij waar je kan ontbijten.
20-05-2010 om 07:02
Deze?
Wij hebben wel eens in een Bonsai overnacht, komt overeen met Formule 1, maar je kunt met 3 op een kamer, en in een familiekamer, dan kun je max. 6 pers.Volgens mij alleen in Frankrijk.
Verder heb je nog Motel One, iets luxer. En Ibis kan je ook met 3 op een kamer,maar is duurder.
21-05-2010 om 13:50
Hoi
Rinkie bedankt, ja hoor die bedoelde ik! Premiere class netjes voor een nachtje en toch eigen toilet op de kamer. Heb eerder hier een nachtje gezeten in Macon en moet zeggen een prima ontbijt hoor. Nik bijzonders maar zag dat de prijs nu 4,80 voor volwassenen is en kids onder 10 niks betalen. prima! je hebt inderdaad alleen kamers voor 3 maar onze jongste heeft zijn campingbed mee, neem aan dat ik die op de kamer mag zetten? Want ja vind 2 en 7 voor een eigen kamer toch echt te jong.hahah!
BEDAnkt allemaal voor het meedenken!