Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Miss M®

Miss M®

15-12-2008 om 10:29

Hoe is het weer in süd tirol (dolomieten in italië)?

de titel zegt het al: is het weer in de Dolomieten te Italië te vergelijken met het weer in Karinthië in Oostenrijk? Dus vaak mooi weer in de zomer? Kon het zo niet 1-2-3 vinden namelijk.
Groet, Miss M.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

15-12-2008 om 12:47

Het is er vaak mooi weer, maar het kan uiteraard ook regenen, het blijft berggebied. Mooie streek trouwens! De échte Dolomieten liggen 'aan de andere kant van de snelweg', maar daar kun je prima een tocht naar toe maken. ook de Stilfserjoch is mooi, daar wordt 's azomers nog geskied.

Miss M®

Miss M®

15-12-2008 om 20:30

Reina

Waar verbleven jullie dan precies? En in een vakantiehuis of op een camping (of...)?

reina

reina

15-12-2008 om 21:09

Camping

Wij waren in het voorseizoen en hadden een caravan op camping Latsch-an-der-Etsch (was ook een hotel bij), is alweer een aantal jaren geleden. Daarna ben ik nog 2 keer in de Dolomieten zelf geweest, beide vond ik erg mooi.

Yeh!

hier fanatieke dolomieten gangers. 5 Jaar zo ongeveer achter elkaar geweest in de zomer 3 weken achtereen. Eigenlijk altijd prachtig weer gehad. Wij zitten in een dorpje boven Klausen, iets voorbij Brixen. In Klausen is het meestal erg warm, zo'n 27 tot 32 graden. Ga je met kabelbaan naar boven, dan is het meestal erg aangenaam, vaak als je hoog zit, weer voor een vestje, maar ook heel vaak niet. We hebbeb elkk jaar denk ik 1.5 dag bewolkt en regenachtig weer, maar nooit langer. Voor osn is het weer echt een reden om naard e dolomieten te gaan. Is het erg warm, dan ga je naar boven met kabelbaan, is het wat kouder, dan zoeken wij het lager op!! Ideaal. KArintie zijn we afgelopen jaar geweest en weer was toch minder daar. Niet slecht, maar temperatuur ligt toch wat lager en lijkt iets instabieler. Kortom: GAAN. Ben nu al jaloers....

Pilar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.